Zúžení výběru
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry

Jak na sítě

od 279 Kč

-5 %
379 Kč
Posíláme do týdne
EPUB
MOBI
279 Kč
Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?
-5 %
379 Kč
E-kniha
EPUB MOBI
279 Kč

Forbidden

od 284 Kč

-5 %
418 Kč
Na skladě, objednávejte ale rychle
PDF
EPUB
MOBI
284 Kč
Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?
-5 %
418 Kč
E-kniha
PDF EPUB MOBI
284 Kč

Media life

od 210 Kč

-5 %
285 Kč
Dodání může trvat více než tři týdny
PDF
EPUB
MOBI
210 Kč
Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?
-5 %
285 Kč
E-kniha
PDF EPUB MOBI
210 Kč

Reklama

od 254 Kč

-5 %
284 Kč
Posíláme do 14 dní
PDF
EPUB
MOBI
254 Kč
Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?
-5 %
284 Kč
E-kniha
PDF EPUB MOBI
254 Kč
Posíláme do týdne

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%
Posíláme do týdne

Jak prodávat, když nikdo nekupuje

od 255 Kč

-5 %
303 Kč
Na skladě, objednávejte ale rychle
-20 %
255 Kč
Na skladě, objednávejte ale rychle
-5 %
303 Kč
-20 %
255 Kč

Jak zákazník vnímá reklamu

od 251 Kč

-5 %
368 Kč
Na skladě, objednávejte ale rychle
-35 %
251 Kč
Na skladě, objednávejte ale rychle
-20 %
310 Kč
Na skladě, objednávejte ale rychle
-5 %
368 Kč
-20 %
310 Kč
Dodání může trvat více než tři týdny

„Jedno mužstvo tvrdě bránilo, aby si vymohlo prodloužení. Druhé cítilo naději na rychlé vítězství a bylo v útoku.“ Popis sportovního utkání? Nikoliv. Takto noviny psaly...

-5%
143 Kč

143 Kč

Sleva 5%
Dodání může trvat více než tři týdny

Obsahový marketing

od 199 Kč

EPUB
MOBI
199 Kč
Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?
Vyprodané
E-kniha
EPUB MOBI
199 Kč
Vyprodané

Historie mediální komunikace

 • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Na skladě, objednávejte ale rychle

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

-5%
297 Kč

297 Kč

Sleva 5%
Na skladě, objednávejte ale rychle
Posíláme do 14 dní

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

-5%
132 Kč

132 Kč

Sleva 5%
Posíláme do 14 dní

Propaganda a manipulace

 • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011
Dodání může trvat více než tři týdny
-5%
333 Kč

333 Kč

Sleva 5%
Dodání může trvat více než tři týdny
Posíláme do 12 dní

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%
Posíláme do 12 dní
Na skladě, objednávejte ale rychle

Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%
Na skladě, objednávejte ale rychle
Na skladě, objednávejte ale rychle

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

-5%
263 Kč

263 Kč

Sleva 5%
Na skladě, objednávejte ale rychle

Sociální a mediální komunikace

 • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Dodání může trvat více než tři týdny

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...

-5%
386 Kč

386 Kč

Sleva 5%
Dodání může trvat více než tři týdny

Bez loga

 • Argo, 2012
Dodání může trvat více než tři týdny

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

-5%
521 Kč

521 Kč

Sleva 5%
Dodání může trvat více než tři týdny
Posíláme do 14 dní

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

-5%
458 Kč

458 Kč

Sleva 5%
Posíláme do 14 dní
Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...

-5%
546 Kč

546 Kč

Sleva 5%
Na skladě, objednávejte ale rychle

Pravda v reklamě

 • Slovart CZ, 2017
Na skladě, objednávejte ale rychle

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%
Na skladě, objednávejte ale rychle

„Jestliže nemůžeme s potěšením číst knihu zas a znovu, není třeba ji číst vůbec.“

Voltaire