Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Předpredaj spuštěn - Pokračování megahitu Čtvrté křídlo je tu!

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa, Grada, 2015
Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...

  • 94 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Peníze a zdravý selský rozum - Dan Ariely,  Jeff Kreisler, Práh, 2019
Peníze a zdravý selský rozum

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    307 Kč
    Skladem 1 ks

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    259 Kč
    Skladem > 5 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    399 Kč
    Ihned ke stažení

Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2020
 
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2014
Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

  • Přečtenávýborný stav
    114 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    379 Kč
    Skladem 1 ks
  • 199 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty
Čtvrtá revoluce - Luciano Floridi, Karolinum, 2019
Čtvrtá revoluce

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...

  • Knihabrožovaná vazba
    305 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    216 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    108 Kč
    Skladem
Další formáty

Jak na média - Jan Pospíšil, Computer Media, 2011
Jak na média

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Mirek Sedlák, Petra Mikulášková, Computer Press, 2012
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    351 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • 299 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    140 Kč
    Skladem
Další formáty

Copywriting - Michaela Horňáková, Computer Press, 2011
Copywriting

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese...

  • Přečtenávýborný stav
    296 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 209 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Právo duševního vlastnictví v informační společnosti - Ivo Telec, Leges, 2015
Právo duševního vlastnictví v informační společnosti

Kniha se zabývá informačními aspekty práva duševního vlastnictví z hlediska rekodifikace českého soukromého práva a zároveň v praktickém kontextu. Duševní...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Jak opravit budoucnost - Andrew Keen, Argo, 2019
Jak opravit budoucnost

Ve svých předchozích knihách autor krotil přehnaný optimismus ohledně toho, co přinese vývoj internetu. Upozorňoval na to, že vedle pozitivního dopadu internet rovněž urychlí celou řadu dlouhodobě negativních trendů a že opravdu velkou příležitostí se...

  • Knihabrožovaná vazba
    277 Kč
    Do 6 – 10 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    110 Kč
    Skladem
10 let v českých médiích, Portál, 2005
10 let v českých médiích

Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...


Mediální právo - Aleš Rozehnal, Aleš Čeněk, 2015
Mediální právo

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...

  • Knihabrožovaná vazba
    445 Kč
    Skladem 2 ks

Supermodelka a krabice Brillo - Don Thompson, Kniha Zlín, 2014
Supermodelka a krabice Brillo

Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace?

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    351 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Pirátství - Adrian Johns, Host, 2014
Pirátství

Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    241 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Oranžový Balonkový pejsek - Don Thompson, Kniha Zlín, 2018
Oranžový Balonkový pejsek

Ekonom a sběratel současného umění, Don Thompson, znovu poodhaluje vzrušující svět obchodování s uměleckými díly. Nahlíží na něj skrze principy behaviorální ekonomie, poukazuje na častou iracionalitu lidského rozhodování, jež vede k prodeji či koupi...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    212 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Černá kniha České televize - Petr Žantovský, Jiří Hroník, Olympia, 2017
Černá kniha České televize

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...

  • Knihabrožovaná vazba
    38 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Sportovní marketing

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak psát reklamní text 2.vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2003
Jak psát reklamní text 2.vydání

Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    133 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

McDonald´s - tak trochu jiná kultura? - Markéta Pravdová, Karolinum, 2006
McDonald´s - tak trochu jiná kultura?

Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná...

  • Knihabrožovaná vazba
    232 Kč
    Do 15 – 20 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
  • Alena Mornštajnová