Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024

Na téma značky knihy o marketingu od nakladatelství Oxford University Press

Použité filtry
Zrušit filtry
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    767 Kč
    Do 3 – 6 dnů

The Law of Copyright and the Internet - Mihály Ficsor, Oxford University Press, 2002
The Law of Copyright and the Internet 
EN

This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce...

  • Knihapevná vazba
    7 273 Kč
    -5 %
    Do 23 – 28 dnů

International Copyright and Neighbouring Rights - Sam Ricketson, Jane Ginsburg, Oxford University Press, 2006
International Copyright and Neighbouring Rights 
EN

This commentary deals with the history and development of the major international agreements affecting copyright and related rights, including the Berne Convention for the Protection of Literary and Artistic Works 1886-1970, ...

  • Knihapevná vazba
    10 418 Kč
    Do 23 – 28 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller