Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Jak zákazník vnímá značku - Erik du Plessis, Computer Press, 2011
Jak zákazník vnímá značku

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit"...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    237 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kompendium managementu - 50 knih, které změnily management - Stuart Crainer, Computer Press, 2001
Kompendium managementu - 50 knih, které změnily management

Styl knihy, která pokrývá období mezi lety 500 př.n.l. a rokem 1994, pomáhá čtenáři objasnit myšlenkovou podstatu každého prezentovaného díla a myšlenkového odkazu jeho autora.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Kniha logotypů - Bill Gardner, Anne Hellman, Computer Press, 2013
Kniha logotypů

Tvorba log se na první pohled může zdát jednoduchá, ale je to jedna z největších výzev dnešních designérů. Kniha logotypů představuje nejuznávanější loga současnosti a dává čtenáři neopakovatelnou možnost odhalit jejich vývoj od prvních nápadů...

  • Knihabrožovaná vazba
    585 Kč
    Skladem 1 ks
Logo - David Airey, Computer Press, 2010
Logo

Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média...


Brand building budování značky - David A. Aaker, Computer Press, 2003
Brand building budování značky

Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Brand management - David Taylor, Computer Press, 2007
Brand management

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Autorské právo - Marie Šebelová, Computer Press, 2006
Autorské právo

Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing v otázkách a odpovědích - Philip Kotler, Computer Press, 2005
Marketing v otázkách a odpovědích

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
  • Radka Denemarková