Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Patrik Hartl: Andulka Andula. Bourdon, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Business Vocabulary in Use: Intermediate - Bill Mascull, Cambridge University Press, 2017
Business Vocabulary in Use: Intermediate 
EN

The words you need to communicate with confidence in business today...

  • Knihabrožovaná vazba
    746 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...

  • Knihabrožovaná vazba
    380 Kč
    Více než 30 dní

The Infinite Game - Simon Sinek, Penguin Books, 2020
The Infinite Game 
EN

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?

  • Knihabrožovaná vazba
    457 Kč
    Více než 30 dní

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    916 Kč
    Skladem 4 ks

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    935 Kč
    Více než 30 dní

The Diary of a CEO - Steven Bartlett, Ebury, 2023
 
The Diary of a CEO - Steven Bartlett, Ebury Publishing, 2023
The Diary of a CEO 
EN

This is not a book about business strategy. Strategy changes like the seasons. This is a book about something much more permanent...

  • Knihapevná vazba
    503 Kč
    Skladem > 5 ks

Practical guide to financial and insurance mathematics - Tomáš Cipra, Ekopress, 2020
Practical guide to financial and insurance mathematics 
EN

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice...

  • Knihabrožovaná vazba
    323 Kč
    Do 16 – 21 dnů

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie - Zuzana Čmelíková, Computer Press, 2010
Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie 
SK

Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr

Riadenie ľudí v digitálnom svete, Wolters Kluwer, 2024
Novinka
Riadenie ľudí v digitálnom svete 
SK

Bilingválna učebnica „Riadenie ľudí v digitálnom svete“ je odborná publikácia vytvorená tímom trinástich autorov z deviatich univerzít. Učebnica podrobne analyzuje súčasné praktiky a budúce trendy v oblasti riadenia ľudských zdrojov v kontexte ...

  • Knihabrožovaná vazba
    575 Kč
    -15 %
    Do 2 – 5 dnů

Sell It Like Serhant - Ryan Serhant, Hodder and Stoughton, 2020
Sell It Like Serhant 
EN

Ryan Serhant was a shy, jobless hand model when he entered the real estate business in September 2008. Just nine years later, he has emerged as one of the top salespeople in the world and a co-star on Bravo's hit series Million Dollar Listing ...

  • Knihabrožovaná vazba
    277 Kč
    Skladem 4 ks

Customer Success - Nick Mehta, Dan Steinman, Lincoln Murphy, John Wiley & Sons, 2016
Customer Success 
EN

Your business success is now forever linked to the success of your customers Customer Success is the groundbreaking guide to the exciting new model of customer management. Business relationships are fundamentally changing...

  • Knihapevná vazba
    661 Kč
    Do 22 – 27 dnů

This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
This is Marketing 
EN
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná vazba
    478 Kč
    Více než 30 dní

The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015
The Brand Flip 
EN

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    737 Kč
    Více než 30 dní

Eat That Frog! - Brian Tracy, Hodder and Stoughton, 2013
Eat That Frog! 
EN

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Do 23 – 28 dnů
  • AudioknihaMP3 na CD
    Vyprodané

Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2009
Predictably Irrational 
EN

'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Skladem 4 ks

Contagious - Jonah Berger, Simon & Schuster, 2014
Contagious 
EN

Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    242 Kč
    Skladem 1 ks

Give and Take - Adam Grant, Viking, 2013
 
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
Give and Take 
EN

An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...

  • Knihapevná vazba
    774 Kč
    Více než 30 dní

The Hard Thing about Hard Things - Ben Horowitz, HarperCollins, 2014
The Hard Thing about Hard Things 
EN

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't

  • Knihapevná vazba
    569 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
  • Joseph Heller