V anglickém jazyku knihy o marketingu od nakladatelství Thames & Hudson
What makes a great idea? How do you make the best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world’s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades ...
-
Knihapevná vazba571 KčSkladem 1 ks
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. The importance of mobile apps for smartphones and tablets has grown exponentially ...
-
Knihabrožovaná vazba1 740 KčSkladem 1 ks
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception...
-
Knihapevná vazba1 417 KčVíce než 30 dní
This astonishing book of alphabets, emblems and logos brings together the editors’ own selection of alphabets and symbols from their two famous previous volumes...
-
Knihakroužková vazba878 KčVíce než 30 dní
Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle