Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Na téma reklama pro podnikatele knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Férová rétorika - Wladislaw Jachtchenko, Grada, 2022
Férová rétorika

Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít. Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku...

  • Knihabrožovaná vazba
    310 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    331 Kč
    Ihned ke stažení

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...

  • Knihabrožovaná vazba
    390 Kč
    Více než 30 dní

Hey Whipple, Squeeze This - Luke Sullivan, John Wiley & Sons, 2022
Hey Whipple, Squeeze This 
EN

The new edition of the book readers call the bible for advertising...

  • Knihabrožovaná vazba
    583 Kč
    Více než 30 dní

Biznis marketing - Milan Oreský, Grada, 2024
Biznis marketing 
SK

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 479 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    459 Kč
    Ihned ke stažení

Why Does The Pedlar Sing? - Paul Feldwick, Matador, 2021
Why Does The Pedlar Sing? 
EN

Throughout history, selling and entertainment have gone hand in hand - from the medieval pedlar and the medicine show, to generations of TV commercials featuring song and dance, comedy, and cartoon animals, right up to today's celebrities...

  • Knihabrožovaná vazba
    704 Kč
    Více než 30 dní

Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Ogilvy o reklamě

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
Alena Mornštajnová