Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
103 produktů
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná vazba849 KčSkladem > 5 ks
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...
-
Knihabrožovaná vazba259 KčSkladem > 5 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení399 KčIhned ke stažení
Tvoříte. Vyrábíte. Kutíte. Vaše výrobky vás naplňují štěstím a okolí nad nimi jásá. Každou chvíli slyšíte, že byste se tím mohli živit. Jenže jak? Jak přesně proměnit milovaný koníček v životaschopný projekt, který vydělává, aniž byste přišli o radost...
-
Knihabrožovaná vazba384 KčDo 15 – 19 dnů
-
AudioknihaMP3 ke stažení449 KčIhned ke stažení
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba388 KčSkladem 1 ks
-
299 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení399 KčIhned ke stažení
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
255 KčDo 4 – 6 dnů
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav102 KčSkladem
Měli jste někdy v noci před spaním vizi člověka, kterým byste se mohli stát, práce, které byste mohli dosáhnout, díla, které byste chtěli vytvořit? Jste spisovatel, který nepíše, malíř, který nemaluje, nebo podnikatel, který nikdy nezaložil podnik?
-
229 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
-
AudioknihaMP3 ke stažení199 KčIhned ke stažení
Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...
-
Knihabrožovaná vazba356 KčDo 2 – 5 dnů
-
382 KčIhned ke stažení
Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy...
-
Knihabrožovaná vazba228 KčSkladem 3 ks
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyJiž páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....
-
Knihabrožovaná vazba299 KčSkladem 4 ks
-
248 KčIhned ke stažení
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba94 Kč-5 %Skladem 2 ks
-
169 KčIhned ke stažení
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...
-
Knihabrožovaná vazba380 KčVíce než 30 dní
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje...
-
Knihabrožovaná vazba314 KčSkladem 1 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...
Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine. Dobrá zpráva ale je, že...
Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské heslo, které pochází z dob, kdy slovo hacker ještě nemělo zdaleka tak negativní nádech a o tajných zákoutích kyberprostoru mělo ponětí jen pár osamělých geeků...
-
Knihabrožovaná vazba311 KčDo 2 – 5 dnů
-
331 KčIhned ke stažení
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
Další formátyTato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek...
-
Knihabrožovaná vazba263 KčDo 4 – 5 dnů
-
288 KčIhned ke stažení
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují..
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle