Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Knižní putování - Vyprav se na cestu knižními světy - Martinus.cz, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Nové zbraně vlivu - Robert B. Cialdini, Jan Melvil publishing, 2023
Nové zbraně vlivu

Nové zbraně vlivu zábavně spojují vědecký výzkum s investigativní prací v autobazarech a call centrech. Podvodníci předvedli Cialdinimu svoje zbraně – a on vám teď předvede, jak se jim bránit...

  • Knihapevná vazba
    553 Kč
    Skladem > 5 ks

Stát se investorem - Mikuláš Splítek, Jan Melvil publishing, 2020
Stát se investorem

Většina z nás na akciových trzích neinvestuje: vnímáme tuto aktivitu zkresleně, s obavami a předsudky. Myslíme si, že investování je určeno jen pro bohaté, že musíme být vystudovaní ekonomové, že je každá investice spekulací s vysokou mírou rizika....

  • Knihapevná vazba
    380 Kč
    Skladem 2 ks

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks

Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Alchymie

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně...

  • Knihapevná vazba
    442 Kč
    Skladem 4 ks
  • Přečtenávýborný stav
    399 Kč
    Skladem

Marketingový průzkum - Miroslav Foret, Computer Press, 2009
Marketingový průzkum

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

  • Knihapevná vazba
    230 Kč
    Skladem 1 ks

O podstate reklamy - Jaroslav Světlík, Eko-konzult, 2012
O podstate reklamy

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

  • Knihapevná vazba
    419 Kč
    Do 6 – 7 dnů

Sociální a mediální komunikace - Josef Musil, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Sociální a mediální komunikace

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    302 Kč
    Do 6 – 7 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    179 Kč
    Skladem

O značkách - Wally Olins, Argo, Dokořán, 2009
O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, ...

  • Knihapevná vazba
    327 Kč
    Do 6 – 11 dnů

Úspěšně s kůží na trh - Rostya Gordon-Smith, Věra Staňková, Kvarta, 2010
Úspěšně s kůží na trh

V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno - jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity...

  • Knihapevná vazba
    272 Kč
    Do 6 – 11 dnů

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 913 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Válka o Uber - Mike Isaac, Jan Melvil publishing, 2021
Válka o Uber

álka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe....

  • Knihapevná vazba
    389 Kč
    Skladem 5 ks

Podnikání na Amazonu - Zdeněk Steiner, Steiner Media, 2016
Podnikání na Amazonu

V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě

  • Knihapevná vazba
    265 Kč
    Do 6 – 11 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    112 Kč
    Skladem

Hot - Filip Dřímalka, Jan Melvil publishing, 2020
Hot

Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát. Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji....

  • Knihapevná vazba
    442 Kč
    Skladem 2 ks

Nadčasový produkt - Ryan Holiday, Audiolibrix, 2021
Nadčasový produkt

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? Jak definovat svou značku? Jak nový produkt propagovat? A jak...

  • Knihapevná vazba
    314 Kč
    Do 6 – 11 dnů

Vysílejte živě - Jeffery Gitomer, GRANT CARDONE CEE, 2021
Vysílejte živě

Kniha o nejlepším přístupu k online prodeji v dnešní době, kdy každý stále více a vice pracuje z domova. Dává spoustu rad a jistě bude užitečný pro mnoho obchodníků...

  • Knihapevná vazba
    233 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský, Beskydy, 2018
Média a politika v digitálním světě

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...

  • Knihapevná vazba
    266 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Zlaté časy české reklamy - Pavla Vošahlíková, Karolinum, 1999
Zlaté časy české reklamy

Výpravná publikace s řadou barevných reprodukcí přibližuje českou reklamní tvorbu přelomu 19. a 20. století.

  • Knihapevná vazba
    277 Kč
    Do 7 – 11 dnů

Marketingové postřehy ze zahraničních cest - Ludvík Čichovský, Radix, 2002
Marketingové postřehy ze zahraničních cest

V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení...

  • Knihapevná vazba
    196 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Praktická učebnice tvorby firemního stylu - Stanislav Horný, Professional Publishing, 2017
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

  • Knihapevná vazba
    255 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Reklub 1927-1949 - Dušan Pavlů, Professional Publishing, 2019
Reklub 1927-1949

Druhé vydání úspěšné knihy se zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal...

  • Knihapevná vazba
    382 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian