Bestsellery z kategórie: papírové odborné a naučné knihy z edice Manažer
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
91 produktů
- Pavlík Marek
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí kromě rozsáhlé praxe v Česku...
-
Knihabrožovaná vazba208 KčDo 4 – 6 dnů
Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší sebepoznání osobnosti manažera, vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu i v minulosti a propojuje...
-
Knihabrožovaná vazba289 KčSkladem 1 ks
Kniha komplexně mapuje tzv. agilní přístupy vývoje produktu, řízení projektu apod. od kořenů, tedy jak a kde tyto přístupy a principy vlastně vznikly až po nejnovější techniky, metody a postupy. Vše je vysvětleno ve vazbách, kontextu, demonstrováno...
-
Knihabrožovaná vazba375 KčSkladem 1 ks
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže...
-
Vyprodané
Řešíte? Rozhodujete? Nebo snad dokonce odpovídáte za to, aby se řešení opravdu uskutečnilo? Potom držíte v rukou správnou knihu. Obsahuje pečlivě vybrané techniky, které spolehlivě fungují v praxi, stejně jako přehled nejoblíbenějších chyb...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Abyste byli úspěšní v prodeji technických zařízení, výrobků, strojů, systémů apod., nestačí vám pouze vaše odborné vzdělání a zkušenosti...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Milan Kaplan
- Josef Zrník
- kolektiv
Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se dnes již neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Kniha vám pomůže efektivně rozhodovat o investicích do lidského kapitálu a navrhovat rozvojové vzdělávací projekty...
-
Přečtenávýborný stav141 KčSkladem
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...
-
Přečtenávýborný stav290 KčSkladem
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...
-
Přečtenávýborný stav184 KčSkladem
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...
-
Přečtenávýborný stav260 KčSkladem
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.
Základní praktická příručka pro studenty a manažery, kteří vědí, že pro své přežití musí firma zapojit Internet do veškerého svého počínání!...
-
Přečtenávýborný stav72 KčSkladem
Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití...
-
Přečtenámírně opotřebovaná126 KčSkladem
Rozeznat důležité od podružného, získat odstup od každodenních starostí a chápat skryté souvislosti, neutopit se v oceánu problémů a manažerských metod určených k jejich řešení, to vše jsou schopnosti, které se dnes v manažerské praxi vyvažují zlatem.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...
-
207 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle