Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Nejlevnejší z kategorie: odborné a naučné knihy z edice Expert

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...

  • 125 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    57 Kč
    Skladem
Další formáty

Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová, Grada, 2021
Moderní retail marketing

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    280 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    116 Kč
    Skladem
Další formáty

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...

  • 166 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    88 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Rétorika a prezentace - Emil Hierhold, Grada, 2008
Rétorika a prezentace

Sedmé, aktualizované vydání velmi úspěšné publikace o prezentaci a slovním projevu je určeno manažerům a vedoucím projektů, specialistům, prodejcům, lektorům, konzultantům a všem, kteří prezentují sami sebe, firmu, produkt či myšlenky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Tvorba a řízení portfolia projektů

Publikace se věnuje základním fázím tvorby a řízení portfolia projektů od přípravy projektů přes tvorbu portfolia, jeho optimalizaci, realizaci až po implementaci. Zabývá se i rozhodovacími procesy a uplatněním pokročilých...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Eliška Vildová, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Grada, 2019
Lázeňství

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté...

  • Knihabrožovaná vazba
    199 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní obchod v 21. století

Moderní publikace uznávaných odborníků z VŠE v Praze je určena zejména studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Na úvod se seznámíte s aktuálními trendy ve vývoji mezinárodních ekonomických vztahů...

  • 211 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát, Grada, 2006
Firemní strategie pro praxi

Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí...

Další formáty
Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Podnikatelský plán a strategie - Jitka Srpová a kolektív, Grada, 2011
Podnikatelský plán a strategie

Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít ban

  • Knihabrožovaná vazba
    259 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    220 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    114 Kč
    Skladem
Další formáty

Udržitelné podnikání v praxi - Pavla Vrabcová, Grada, 2021
Udržitelné podnikání v praxi

Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokální úrovni. Důležitost tohoto pojetí tkví v jeho komplexnosti. Význam odpovědného podnikání spočívá v odrazu základních hodnot...

  • Knihabrožovaná vazba
    224 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Sportovní marketing

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Strategické  řízení podniku - Roman Zuzák, Grada, 2011
Strategické řízení podniku

Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody.

  • Přečtenávýborný stav
    121 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Úvod do studia práva

Nové vydání je aktualizováno s ohledem na nový občanský zákoník platný od roku 2014. Největších změn doznala oblast procesního práva. Novinky se promítly i do definování veřejného a soukromého práva a do problematiky subjektů...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Společenská odpovědnost firem

Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Společenské vědy pro techniky - Jana Hrbková a kolektív, Grada, 2015
Společenské vědy pro techniky

Na trhu ojedinělá publikace, vytvořená na míru exaktně uvažujícím technikům, přibližuje podstatu a souvislosti tří společenskovědních oborů: ekonomie, práva a politologie. V části věnované ekonomii kniha svěžím a netradičním způsobem vysvětluje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    229 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení

Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých...

  • 232 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Etika v podnikání a hodnoty trhu - Pavel Seknička, Anna Putnová, Grada, 2016
Etika v podnikání a hodnoty trhu

Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé...

  • 238 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    139 Kč
    Skladem
Další formáty


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“

Oběť Molochovi - Asa Larsson, 2021
Oběť Molochovi
Asa Larsson