Zúžení výběru
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Matematika v ekonomii a ekonomice - Luboš Bauer, Hana Lipovská, Miloslav Mikulík, Vít Mikulík, Grada, 2015
Matematika v ekonomii a ekonomice

Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit je určena zejména studentům vysokých škol ekonomického zaměření. Publikace pokrývá problematiku, která je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, oproti jiným učebnicím však...

  • 389 Kč
    Skladem 2 ks
    Stíháme do Vánoc
  • 331 Kč
    Ihned ke stažení

Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...

  • 361 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát, Grada, 2006
Firemní strategie pro praxi

Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí...

  • Přečtenávýborný stav
    141 Kč
    Skladem
    Stíháme do Vánoc
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
  • 246 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Řízení lidských zdrojů - Michael Armstrong, Grada, 2007
Řízení lidských zdrojů

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    403 Kč
    Skladem
    Stíháme do Vánoc
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
  • 842 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...

  • Přečtenávýborný stav
    187 Kč
    Skladem
    Stíháme do Vánoc
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
  • 319 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Projektový management podle IPMA

Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Úvod do studia práva

Nové vydání je aktualizováno s ohledem na nový občanský zákoník platný od roku 2014. Největších změn doznala oblast procesního práva. Novinky se promítly i do definování veřejného a soukromého práva a do problematiky subjektů...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zlepšování podnikových procesů

Kniha uznávané autorky je praktickým průvodcem pro manažery a konzultanty, jejichž cílem je zlepšení podnikových procesů. Kromě praktických doporučení, jak postupovat při zlepšovatelských aktivitách, poskytuje návod, jak aplikovat meto

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Grada, 2020
Tvorba strategie a strategické plánování

​​Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na...

  • Knihapevná vazba
    543 Kč
    Do 2 – 5 dnů
    Stíháme do Vánoc
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    519 Kč
    Skladem
    Stíháme do Vánoc
Další formáty

Projektový management - Alena Svozilová, Grada, 2016
Projektový management

Již třetí vydání uznávané publikace se podrobně věnuje všem fázím řízení projektu a specifickým oblastem integrovaného řízení projektu tak, aby předkládané poznatky byly bezprostředně využitelné v praxi. Nové vydání je doplněno o řadu metod...

  • 495 Kč
    Skladem 2 ks
    Stíháme do Vánoc
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    263 Kč
    Skladem
    Stíháme do Vánoc
Další formáty
Tvorba strategie a strategické plánování

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Společenská odpovědnost firem

Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
 
Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    292 Kč
    Skladem 1 ks
    Stíháme do Vánoc
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Makroekonomie - Václav Jurečka a kolektiv, Grada, 2017
Makroekonomie

Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více...

  • 335 Kč
    Skladem 2 ks
    Stíháme do Vánoc
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    180 Kč
    Skladem
    Stíháme do Vánoc
Další formáty

Krizové řízení podniku

Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom...

  • 319 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Makroekonomie - Václav Jurečka, Martin Macháček, kolektiv, Grada, 2023
Makroekonomie

Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ekonomické teorii. Nové poznatky přitom kombinuje s poznatky ověřenými ekonomickou historií....

  • Knihabrožovaná vazba
    393 Kč
    Do 2 – 5 dnů
    Stíháme do Vánoc
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    399 Kč
    Ihned ke stažení

Veřejné finance v teorii a praxi - Alena Maaytová, František Ochrana, Jan Pavel a kolektiv, Grada, 2015
Veřejné finance v teorii a praxi

Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení. Po stručném seznámení se základními teoretickými koncepty se...

  • Knihabrožovaná vazba
    252 Kč
    Skladem 1 ks
    Stíháme do Vánoc

Podnikatelský plán a strategie - Jitka Srpová a kolektív, Grada, 2011
Podnikatelský plán a strategie

Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít ban

  • Knihabrožovaná vazba
    259 Kč
    Skladem 2 ks
    Stíháme do Vánoc
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    220 Kč
    Ihned ke stažení

Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.“

Harry Potter a Tajemná komnata - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2016
Harry Potter a Tajemná komnata
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)