Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Nejprodávanější knihy z edice Praxe manažera od nakladatelství Computer Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...


Six sigma - Armin Töpfer a kolektív, Computer Press, 2008
Six sigma

Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak vyhlásit konkurz a vymáhat pohledávky - Ilona Schelleová, Computer Press, 2001
Jak vyhlásit konkurz a vymáhat pohledávky

Patříte k firmám, kterým jejich odběratelé dluží už delší čas značnou sumu peněz? Neplatí za vaše výrobky nebo služby? Jste přesvědčeni, že jste vyčerpali všechny „slušné“ cesty a že přišel čas vyhlásit na dlužníka tzv. konkurzní řízení?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    125 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    120 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management prodeje - David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press, 2001
Management prodeje

Chcete si být jisti, že nabízíte daný druh výrobku správným způsobem? Že sdělujete zákazníkovi o výrobku či službě ty informace, které ho přesvědčí? Že mu dokážete co nejkratší cestou vysvětlit, jaký užitek mu výrobek přinese?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    265 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007
Zákaznická věrnost

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    108 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení zásob - Stuart Emmett, Computer Press, 2008
Řízení zásob

Sklady byly popsány jako místa, kde nákupčí uchovávají své omyly. Rovněž jsou vnímány jako "nutné zlo": místa, která zastavují tok zboží a tudíž zvyšují náklady, aniž by přidávaly hodnotu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...


CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Logistika - Douglas Lambert, James R. Stock, Lisa Ellram, Computer Press, 2000
Logistika

Logistika jako předmět činnosti se v současné době dostává stále větší měrou do centra pozornosti. Je to zákonité – obchod se liberalizuje, trh zmenšuje, vznikají podniky na celosvětové bázi a informační technologie se vyvíjejí téměř raketovou rychlostí..

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Profesionální image - Susan Bixler, Nancy Nix-Rice, Computer Press, 2006
Profesionální image

Hledáte si nové zaměstnání? Chcete zlepšit své postavení nebo chcete dosáhnout zvýšení platu v současném zaměstnání? Blíží se důležitá prezentace?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    91 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Profesionální vystupování - Gabriele Schlegel, Claudia Tödtmann, Computer Press, 2006
Profesionální vystupování

Co dělat, když Vás před zákazníky zesměšňuje vlastní šéf? Jak zvládnout nezávaznou společenskou konverzaci ve výtahové kabině? Můžete říct Asiatovi "ne, děkuji"?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak udělat dojem a přesvědčit - Brian Tracy, Ron Arden, Computer Press, 2006
Jak udělat dojem a přesvědčit

Jakou vlastností byste měli určitě oplývat, když si chcete někoho získat jak ve vašem profesionálním, tak i soukromém životě? Je to šarm...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    216 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett, Computer Press, 2002
Klíčoví zákazníci a péče o ně

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Obchodní korespondence v němčině - vzory - Miroslava Pščolková, Computer Press, 2003
Obchodní korespondence v němčině - vzory

Německy mluvící země jsou našimi přímými nebo velmi blízkými sousedy. Není proto divu, že s nimi navazujeme a udržujeme obchodní kontakty, nabízíme jim své výrobky, své služby a naopak od nich importujeme různé zboží...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ekonomie - Bradley R. Schiller, Computer Press
Ekonomie

Publikace slučuje látku z oblasti mikroekonomie a makroekonomie. Pohromadě tak budete mít obě ekonomické disciplíny...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger