Pro začátečníky s brožovanou vazbou učebnice pro vysoké školy
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
32 produktů
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup...
-
Knihabrožovaná vazba488 KčSkladem 3 ks
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba281 KčSkladem 1 ks
Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci ...
-
Knihabrožovaná vazba227 KčDo 4 – 5 dnů
Kniha je věnována základním právním předpisům, upravujícím právní vztahy v podnikání. Je sestavena tak, aby pro pochopení obsahu nebyly nutné předchozí vstupní znalosti v probíraných oblastech a mohla tudíž sloužit jak pro širokou veřejnost, tak pro ...
-
Knihabrožovaná vazba205 KčDo 1 – 5 dnů
- Marie Báčová
- kolektiv
Základním požadavkem při tvorbě a psaní dokumentů jejich, terminologická, pravopisná, gramatická a grafická správnost. Vedle pravidel českého pravopisu se obsahu a formální úpravy dokumentů zpracovaných na počítači týká řada...
-
Knihabrožovaná vazba152 KčDo 13 – 18 dnů
V České republice je debata o veřejných zakázkách významně poznamenána jejich spojováním s korupčním jednáním. Výsledkem je celá řada zjednodušujících soudů...
-
Knihabrožovaná vazba186 KčVíce než 30 dní
Autor se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu. Popisuje vývoj různých forem peněz od mincí z drahých kovů až po současné papírové a bezhotovostní peníze nekryté zlatem a za...
-
Knihabrožovaná vazba437 KčDo 4 – 5 dnů
V predloženej vysokoškolskej učebnici Podnik a podnikanie je vyjadrené úsilie vysokoškolských pedagógov opísať a vysvetliť oblasti podnikania a podniku ako jeho...
-
Knihabrožovaná vazba575 KčDo 4 – 5 dnů
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
Certifikát ECDL vám otevře dveře k mnoha zajímavým pracovním pozicím, příprava na testy vás však může stát zbytečné úsilí. Chcete vědět, co se v testech může objevit, na co a hlavně jak se konkrétně připravit?
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V knihe sa autor venuje otázkam súčasného stavu aplikácie protimonopolného práva na podnikateľské praktiky v odvetví médií, a to zo strany súťažných orgánov tak slovenských, ako aj európskych. Po vymedzení oblasti záujmu práca systematicky mapuje...
-
Knihabrožovaná vazba418 KčSkladem 1 ks
Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle