Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Do 7 – 10 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    89 Kč
    Skladem

Nekonečná hra - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2021
Nekonečná hra

Byznys je hra, jejíž pravidla si nemůžeme zvolit. Můžeme si však vybrat, zda ji budeme hrát s konečným, nebo nekonečným nastavením mysli...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem > 5 ks

Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2014
Mezinárodní obchodní operace

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    354 Kč
    Skladem

Jak vybudovat úspěšný tým - Daniel Coyle, Audiolibrix, 2022
Jak vybudovat úspěšný tým
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...

  • Knihabrožovaná vazba
    388 Kč
    Skladem 1 ks
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
Strategie nákupu

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...

  • Knihabrožovaná vazba
    490 Kč
    Do 4 dnů

Zodpovědná firma - Yvon Chouinard, Vincent Stanley, PeopleComm, 2014
Zodpovědná firma

Zodpovědnost bude v 21.století jednou z hlavních konkurenčních výhod. Dozvíte se, co přesně je třeba udělat, abychom žili ve zdravějším a šťastnějším světě. Získáte obrovskou inspiraci, jak žít a naději, že byznys může být skutečně prospěšný...

  • Knihabrožovaná vazba
    369 Kč
    Do 20 – 24 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    147 Kč
    Skladem

Byznys a pasivní příjem - Milan Marko, Milan Marko Media, 2019
Byznys a pasivní příjem

V této knize najdeš kompletní návod, jak si zabezpečíš dostatečný příjem, nejprve aktivní a potom pasivní, který pokryje všechny tvé náklady na živobytí, zábavu, hobby a partnerský život. Přesně ti vysvětlím postup, krok za krokem, jak si najdeš oblast...

  • Knihabrožovaná vazba
    285 Kč
    Do 6 – 10 dnů

Tajné dějiny značek - Matt MacNabb, XYZ, 2019
Tajné dějiny značek

Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    76 Kč
    Skladem

Hospodaření malého podniku - John Lambden, David Targett, Profess Consulting, 2005
Hospodaření malého podniku

Kniha je určena hlavně majitelům podniků, podnikatelům a řídícím pracovníkům, kteří chtějí odhalit problémy dříve, než vzniknou. Důležité jsou případové studie z praxe. Autoři se věnují i analýze bodu zvratu s více produkty...

  • Knihabrožovaná vazba
    140 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Marketing cestovního ruchu - Josef Zelenka, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Marketing cestovního ruchu

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

  • Knihabrožovaná vazba
    377 Kč
    Do 21 – 26 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    170 Kč
    Skladem
Věk kapitalismu dohledu - Shoshana Zuboff, Argo, 2022
Věk kapitalismu dohledu

V období klasického kapitalismu firmy nacházely inovativní způsoby, jak ze zdrojů vyrobit produkt, který lze následně přinést na trh a tam ho prodat. S nastolením obchodního modelu největších technologických společností dneška však přichází...

  • Knihabrožovaná vazba
    832 Kč
    Skladem 1 ks

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Jim Collins, Jerry I. Porras, Grada, 2016
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako..

  • Knihabrožovaná vazba
    373 Kč
    Skladem 1 ks

Business analytika v praxi - Martin Potančok, Jan Pour, Veronika Chramostová, Oeconomica, 2020
Business analytika v praxi

Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu...

  • Knihabrožovaná vazba
    273 Kč
    Více než 30 dní

Společnost s ručením omezeným - Pavel Běhounek, ANAG, 2023
Společnost s ručením omezeným

Tato publikace obsahuje praktické řešení situací běžně se vyskytujících v s. r. o., např. rozdělování zisku, odměňování společníků a jednatelů, povinnosti jednatele ve vztahu k účetnictví, poskytování zápůjček společníky. Řeší...

  • Knihabrožovaná vazba
    503 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Ředitel a střední management školy - Irena Lhotková, Portál, 2014
Ředitel a střední management školy

První česká kniha o středním školském managementu - vedoucích metodických sdružení, předmětových či ročníkových týmů apod. - představuje jeho nezanedbatelnou úlohu na úrovni mezi ředitelem a řadovými pedagogy. Autorka vymezuje termín střední management...

  • Knihabrožovaná vazba
    199 Kč
    Skladem 1 ks

Tvorba business modelů - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, BIZBOOKS, 2015
Tvorba business modelů

Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho d


Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení - Jan Šíma, Karolinum, 2016
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    111 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Dovoz zboží z Číny - Michal Švihnos, Internet Consulting, 2013
Dovoz zboží z Číny

Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    594 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016 - Monika Randáková, Oeconomica, 2018
Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016

Skripta Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016 (podnikatelské subjekty) svou obsahovou náplní představují ucelenou soustavu učiva, jejichž cílem je pochopit účetní informační systém obchodních korporací v České...

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Více než 30 dní

Strategické aliance se zahraničními partnery - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Strategické aliance se zahraničními partnery

Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
  • Joseph Heller