Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Na téma osobnosti s brožovanou vazbou knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Bláznivý génius - Randy Gage, Citadella, 2016
Bláznivý génius

Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...

  • Knihabrožovaná vazba
    234 Kč
    Do 5 – 10 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    145 Kč
    Skladem

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec, Zákony bohatství, 2021
Jsi značka?!

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...

  • Knihabrožovaná vazba
    310 Kč
    Do 5 – 10 dnů

Stroj na peníze 2 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 2

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    191 Kč
    Do 13 – 18 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    76 Kč
    Skladem

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Jak budovat multilevelmarketing - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Jak budovat multilevelmarketing

Nepotřebuješ vůbec obchodní dům... Zauvažuj na touto myšlenkou. Mnoho lidí si láme hlavu tím, jak zbohatnout. Uvažují jak vydělat, s čím obchodovat, co vyrábět, kam investovat...


Srdce změny - John P. Kotter, Dan S. Cohen, Management Press, 2003
Srdce změny

Skutečné příběhy o tom, jak lidé mění své organizace

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Stroj na peníze 1 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 1

Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka...


Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019
Marketing: An Introduction 
EN

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 933 Kč
    Více než 30 dní

31 tajemství Jacka Welche - muže, který změnil General Electric - Robert Slater, Management Press, 1999
31 tajemství Jacka Welche - muže, který změnil General Electric

Kniha amerického autora čerpá ze zkušeností dnes již legendárního šéfa společnosti General Electric Jacka Welche. Je určena těm manažerům, kteří se chtějí dozvědět, jak se Welch stal jedním z nejuznávanějších představitelů světového vrcholového management

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    108 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak začít multilevelmarketing - Ivo Toman, Taxus International, 1995
Jak začít multilevelmarketing

"Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu..."

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    68 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“