Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

S pevnou vazbou knihy o personalistice od nakladatelství Alfa

Použité filtry
Zrušit filtry
Skryté bohatství firmy - Jan Barták, Alfa, 2007
Skryté bohatství firmy

Co brání tomu, aby se lidé chtěli a mohli chovat spolupodnikatelsky? To, co je ve firmě nejcennější, neuhlídá žádná bezpečnostní agentura. Je to ukryto v lidech, v jejich rozumu, znalostech a dovednostech, citu a vůli...

  • Knihapevná vazba
    296 Kč
    Do 4 – 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    114 Kč
    Skladem

Quo vadis, personalistiko? - Jan Barták, Alfa, 2010
Quo vadis, personalistiko?

Kniha řeší oblast proměny personalistiky v globální a informační společnosti , teoretické základy i praktické postupy , personalistika a její podnikatelské funkce , personální management a firemní kultura Jedna z možností jak uchopit chápání světa,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Vést nebo být veden - Don Fuller, Alfa, 2004
Vést nebo být veden

Být člověkem, který může a umí rozhodovat o svém postavení a své budoucnosti, nebo být naopak loutkou? Myslíte si další kniha, která je plná poučení a rad autora, který jen teoretizuje. Omyl...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Vzdělávání ve firmě - Jan Barták, Alfa, 2007
Vzdělávání ve firmě

Autor rozebírá možnosti a meze komunikačních strategií i konkrétních metod, technik a forem práce s dospělými. Nabízí poznatky i praktické zkušenosti z oblasti komunikace znalostí, ve vazbě na inovační záměry firmy cíleně orientované na růst komplexnosti.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “