Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Knihy o designu od autora Dian Hanson

Použité filtry
Zrušit filtry
The Little Book of Pin-up Vargas - Dian Hanson, Taschen, 2015
The Little Book of Pin-up Vargas 
EN

Alberto Vargas took over Esquire magazine's monthly pin-up post in late 1940. By 1942, when the U.S. joined the war, he had more than a million ardent fans who carried his pin-ups in backpacks and duffel bags as reminders of the ...

  • Knihabrožovaná vazba
    263 Kč
    Skladem 2 ks

The Little Book of Pin-up Driben - Dian Hanson, Taschen, 2015
The Little Book of Pin-up Driben 
EN
  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Více než 30 dní

The Little Book of Pin-up Elvgren - Dian Hanson, Taschen, 2015
The Little Book of Pin-up Elvgren 
EN

He’s called the King of Pin-up for good reason. Gillette Elvgren (1914–1980,) known as Gil, created some 700 pin-up oils during his long career, more than any other calendar artist. His subjects were flirty, sassy, playful and spirited, quintessential ...

  • Knihabrožovaná vazba
    318 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Vanessa del Rio - Dian Hanson, Taschen, 2016
Vanessa del Rio 
EN

Back in 1974, the sexual revolution was in full swing and the adult entertainment business was on the verge of becoming Big Business. Deep Throat had created America's first porn star in 1972, but just two years later 1974 Linda Lovelace was already...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “