Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

V anglickém jazyku knihy o marketingu od autora Jim Heimann

Použité filtry
Zrušit filtry
All-American Ads of the 80s - Steven Heller, Jim Heimann, Taschen, 2022
All-American Ads of the 80s 
EN

With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant...

  • Knihapevná vazba
    740 Kč
    Více než 30 dní

40s All-American Ads - Jim Heimann, Taschen, 2014
40s All-American Ads 
EN

The aftermath of World War II brought unprecedented pride and prosperity to the American people. From Western Electric communication tools (for “the modern battle”) to Seagram’s whiskey (for “Men Who Plan Beyond Tomorrow”) to the...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

All-American Ads 1900 - 1919 - Jim Heimann, Taschen, 2005
All-American Ads 1900 - 1919 
EN

A far cry from the aggressive ads we’ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller