V anglickém jazyku knihy o marketingu od autora Jim Heimann
With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant...
-
Knihapevná vazba740 KčVíce než 30 dní
The aftermath of World War II brought unprecedented pride and prosperity to the American people. From Western Electric communication tools (for “the modern battle”) to Seagram’s whiskey (for “Men Who Plan Beyond Tomorrow”) to the...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
A far cry from the aggressive ads we’ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant...
-
Knihaflexi vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle