Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

S pevnou vazbou knihy o marketingové komunikaci od autora Hana Machková

Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Mezinárodní marketing

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), ...


Mezinárodní obchod a marketing - Hana Machková, Ing. Miroslava Zamykalová, Alexej Sato, Grada, 2002
Mezinárodní obchod a marketing

Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, vědeckým a odborným pracovníkům.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    189 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“