Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Přečtené učebnice management učebnice pro vysoké školy

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Řízení lidských zdrojů - Josef Koubek, Management Press, 2007
Řízení lidských zdrojů

První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Mezinárodní marketing

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), ...


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2007
Manažerská ekonomika

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Co je to management - Joan Magretta, Nan Stone, Management Press, 2004
Co je to management

Kniha amerických konzultantek a někdejších editorek prestižního časopisu Harvard Business Review je považována za dosud nejlepší uvedení do managementu...


Manažerské účetnictví - Bohumil Král a kol., Management Press, 2006
Manažerské účetnictví

Kniha je určena nejen posluchačům VŠ a jiných vzdělávacích programů, ale i podnikovým manažerům, pracovníkům poskytujícím informační podporu managementu, poradcům a specialistům na hodnotové řízení...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Management - J. H. Donelly, J. L. Gibson, J. M. Ivancevich, Grada, 2003
Management

Nejlepší světová učebnice managementu!...


Účetnictví bez tajemství - praktický průvodce finančním účetnictvím - Václav Černý, Grada
Účetnictví bez tajemství - praktický průvodce finančním účetnictvím

Kniha se zabývá finančním účetnictvím...

Obchodní podnikání - Lenka Pražská, Jiří Jindra a kol., Management Press, 2002
Obchodní podnikání

Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...


Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


Macmillanův slovník podnikání a managementu - Richard Lamming, John Bessant, Management Press
Macmillanův slovník podnikání a managementu

Slovník pokrývá nejen tradiční oblasti teorie a praxe podnikání a managementu, ale i příbuzné oblasti, jako jsou ekonomie, informační technologie a mezinárodní obchod. Překlad z angličtiny.


Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway, Computer Press, 2011
Marketing na Facebooku

Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích...


Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...


Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina, Grada, 2014
Úvod do podnikové ekonomiky

Kniha seznamuje čtenáře se základy podnikání, podnikových hodnototvorných a vývojových procesů, měření účelností a hospodárnosti, resp. výkonnosti činnosti podniku. Je určena manažerům a podnikatelům zejména malých a středních podniků. Nicméně může být...


Management destinace cestovního ruchu - Karel Nejedl, Wolters Kluwer ČR, 2011
Management destinace cestovního ruchu

Cílem publikace je podat ucelený výklad destinačního managementu...


Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“