Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Na téma komunikace přečtené knihy o etiketě

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Doba čtení
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Rétorika - Božena Buchtová, Grada, 2005
Rétorika

Původní publikace z pera přední české odbornice ukazuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska mluvy odborné.


Zakázaná rétorika - Gloria Beck, Grada, 2007
Zakázaná rétorika

Rétorické triky a manipulace jsou v pracovním prostředí, ale také v podnikání, politice, médiích nebo jiných společenských oblastech na denním pořádku. V knize, která je jedinou na toto téma na českém trhu...


Radikální otevřenost - Kim Scott, Jan Melvil publishing, 2018
Radikální otevřenost
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    192 Kč
    -51 %
    Skladem

Mluvte jako mluvčí - David Šimurka a kolektív, David Šimurka, 2014
Mluvte jako mluvčí

Nové vydání úspěšné knihy Mluvte jako mluvčí přináší Vám, čtenářům, desítky nových druhů originálních cvičení zaměřených na zlepšení mluveného projevu...


Přesvědčivá komunikace manažera - Květuše Lepilová, Computer Press, 2009
Přesvědčivá komunikace manažera

Kniha a kurz komunikace na DVD jsou užitečné pro manažery a všechny lidi pohybující se v podnikatelském prostředí. Ovládnutí principů komunikačních dovedností pomáhá manažerům situace předvídat a aktivně ovlivňovat jejich řešení...


Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.


Rétorika - Eva Tinková, Computer Media, 2010
Rétorika

Rétorika není pouze nauka o správné mluvě. Pod rétorikou se skrývá řada dovedností, které většina z nás potřebuje pro každodenní komunikaci i k porozumění sdělovaným informacím. Publikace tak přináší řadu zajímavých rad z oblasti stylistiky,...


Co říkají děti, než se naučí mluvit - Paul C. Hollinger, Triton, 2014
Co říkají děti, než se naučí mluvit

Novorozenci jiných lidí nám mohou připadat jako pasivní, malé bochníčky chleba - hezky vonící a příjemné na dotek, ale hlavně jako něco, co je vhodné akorát tak na povození v kočárku. Když však máme své vlastní miminko, zjistíme, že...


Jak rychle porozumět druhým - Paul D. Tieger, Barbara Barron-Tieger, Alferia, 2018
Jak rychle porozumět druhým

Nejspíš každý si někdy přál vidět ostatním do hlavy – zjistit, co si myslí, na čem jim záleží, co mají rádi a co naopak nesnáší. S takovým rentgenovým viděním bychom rázem věděli, jak k druhým lidem nejlépe přistupovat, jak

Prezentace - John Townsend, Portál, 2007
Prezentace

Kapesní příručka podnětů, postupů a technik užitečných pro úspěšnou prezentaci na pracovních setkáních a konferencích všech typů.Kniha je užitečným zdrojem podnětů a technik pro začátečníky, stejně však může být podnětná pro ty, kteří jsou na poli prezent


Komunikace pro každého - Irena Wernerová, Computer Media, 2010
Komunikace pro každého

Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm,...


Písemná a elektronická komunikace pro SŠ, úřady a veřejnost - Hochová Kocourková, Eduko, 2017
Písemná a elektronická komunikace pro SŠ, úřady a veřejnost

Dotisk s novým odolnějším typem kroužkové vazby. Publikace je určena zejména pro střední školy a jejich studenty. Může však posloužit všem, kteří si chtějí osvojit správné jak formální, tak i obsahové náležitosti různých..


Jak zvládnout každé jednání - Robert Mayer, Universum, 2017
Jak zvládnout každé jednání

Praktická příručka uvádí postupy a konkrétní příklady, jak efektivně komunikovat, dospět k dohodě a prosadit se. Autor je uznávaný odborník, právník, působí na University of Southern California a Tulane University...


10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete...


Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Tváří v tvář - průvodce úspěšnou komunikací - Peter Honey, Grada
Tváří v tvář - průvodce úspěšnou komunikací

Kniha, která vás provede všemi záludnostmi společenského chování.


Konflikty mezi lidmi - Jaro Křivohlavý, Portál, 2008
Konflikty mezi lidmi

Konflikty mezi lidmi vznikají neustále. Pro někoho je jejich řešení výzvou, pro jiného jsou noční můrou. Autor popisuje druhy konfliktů (konflikty představ, názorů, zájmů, postojů, konflikty vnitřní a konflikty mezilidské) a různé typy jejich řešení...


Tereza - Etiketa pro dívky - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2014
Tereza - Etiketa pro dívky

Tereza je obyčejná šestnáctiletá holka, která se seznámí na facebooku s klukem o něco starším, a společně prožívají všechny situace, do kterých se dostávají mladí lidé jejich věku. Společně řeší svůj vztah, rozchody a návraty, ale i chování k rodičům...


Verbální komunikace a lidská psychika - Jaromír Janoušek, Grada, 2007
Verbální komunikace a lidská psychika

Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi – to vše přináší publikace Verbální komunikace a lidská psychika významného českého psychologa...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Výzvy byly těžké jen tehdy, když jste předem čekali, že neuspějete.“

S láskou, Lukov - Mariana Zapata, 2021
S láskou, Lukov
Mariana Zapata