Zrušit
Titulky 89
Řazení

Úvod do teorie masové komunikace

od 445 Kč

Kniha pevná vazba, 2009
-5 %
708 Kč

Posíláme do 10 dní

Kniha brožovaná vazba, 2007

Vyprodané

Kniha pevná vazba, 1999

Vyprodané

-5 %
708 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Na skladě, posíláme ihned

Média, politici, sociální sítě – ze všech těchto zdrojů se na nás neustále valí dohady o tom, kdo, jak a proč se nás snaží dezinformovat. Co ale často opakovaná spojení fake news, dezinformace a alternativní fakta zahrnují? Jedná se o...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Netuctová knížka pro mládež i dospělé, která inspirativně a vtipně vypráví o vzniku knihy. Výbušná nálož zábavy, porozumění a informací vtahuje čtenáře do tvůrčího procesu, hovoří o uměleckém gestu, písmenech a typografii, o vztazích mezi slovem...

-5%
418 Kč

418 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

-5%
271 Kč

271 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do týdne

Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu...

-5%
356 Kč

356 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...

-5%
94 Kč

94 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Slovník žurnalistiky

Jan Halada • Karolinum, 2017

Dodání může trvat více než tři týdny

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu....

-5%
323 Kč

323 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Bohatě dokumentovaná kniha zachycuje novinářskou fotografii po dvou desetiletích digitální nadvlády, kdy se situace okolo digitálního zobrazení ustálila a kdy je možné se s mírným odstupem ohlédnout zpět...

-5%
171 Kč

171 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Hoaxy, fake news, klamavá reklama a spousta dalšího balastu, to vše na nás útočí na sociálních sítích, internetu, v e-mailech, ale taktéž i ze stránek seriózně se tvářících médií. Žijeme ve světě, který je falešný a každým dnem falešnější, a to čím dál...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

271 Kč

271 Kč

Posíláme do týdne

Přidat do

Mediální monopol

M. A. Verick • Earth Save, 2009

Posíláme do 12 dní

Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Každý novinový stánek je přece důkazem bohaté nabídky, stejně jako více než stovka kanálů moderních satelitních televizí. Tady se najde pro každého něco...

-5%
261 Kč

261 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

Sociologie médií

Jaroslav Huk • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2008

Dodání může trvat více než tři týdny

Sociologie médií. Obecný, široký, takřka encyklopedický název na obálce, slibující, že uvnitř bude následovat hluboký analytický text rozebírající souvislosti mezi společností a světem médií...

-5%
263 Kč

263 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do 10 dní

Obsazování prázdných domů (squatting) se odpradávna odehrává všude na světě, ale ve své specifické podobě, včetně nové formy protestu, se dostalo do Čech až po roce 1989.

-5%
237 Kč

237 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Posíláme do 10 dní

Milan Syruček prožil ve své žurnalistické profesi bohatý život, naplněný spoustou pozoruhodných zážitků, které nasbíral během svých toulek po světě. Psával o nich do novin, především do "své" Mladé fronty, ale vyprávěl i v rozhlase a televizi...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Posíláme do 10 dní

Soubor publicistických textů, který nenechá na komentovaných „nit suchou“...

-5%
161 Kč

161 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Prolamování struktur

Hana Šmahelová • Univerzita Karlova v Praze, 2002

Dodání může trvat více než tři týdny

Kniha obsahuje jedenadvacet literárněvědných prací, které vznikaly v průběhu posledních tří desetiletí a je rozdělena do čtyř částí. V prvním oddílu (Na pomezí: starší literatura a folklor) osciluje kolem problematiky folklorní...

-5%
280 Kč

280 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Američané jsou právem hrdi na svobodu a demokracii, jejímž prvním atributem je svoboda slova - a tedy médií. Občas podléhají nebezpečnému pokušení tuto vzácnou květinu pod značkou made in USA vyvážet do celého světa...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do šesti dní

Dlouho očekávaná kniha amerického novináře a publicisty, který 28 let pracoval v televizní stanici CBS...

-5%
143 Kč

143 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

„Co je nového na nových médiích?“, ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o...

-5%
282 Kč

282 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do 12 dní

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického...

-5%
458 Kč

458 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

„Pro čtenáře je dobrá kniha nejlevnějším koníčkem, pro autora nejdražším. “

Gabriel Laub