Knihy
E-knihy

Ostatní

Zrušit
Titulky 4

Posíláme do týdne

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Vyprodané

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

477 Kč

477 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.

106 Kč

106 Kč

Vyprodané

Přidat do

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

od 433 Kč

Kniha 2002

Vyprodané

Kniha 2007

Vyprodané

Kniha 2002

Vyprodané

Kniha 2007

Vyprodané


„S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školu. Bez knih pak nebývá učený nikdo ani ve škole. “

Jan Amos Komenský