Knihy
E-knihy

Ostatní

Zrušit
Titulky 3

Vyprodané

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

477 Kč

477 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.

106 Kč

106 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

433 Kč

433 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Knihy jsou podobné domovu, do kterého se vracíme i za největší bouřky. “

Bernard Bolzano