Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy

Managment a byznys - Knihy

Zrušit
Titulky 11
Řazení

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...

365 Kč

365 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do 10 dní

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací...

-5%
283 Kč

283 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....

199 Kč

199 Kč

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Vyprodané

Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit...

377 Kč

377 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

První česká publikace, která se zabývá řízením primárních rozhodujících funkcí hodnototvorného řetězce firmy, tj. výrobou, nákupem a prodejem, v jejich nezbytně integrované podobě. Je určena manažeřům a specialistům výroby, nákupu a logistiky...

630 Kč

630 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol.

461 Kč

461 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.

394 Kč

394 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější...

450 Kč

450 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky ...

427 Kč

427 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů...

584 Kč

584 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.

384 Kč

384 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Slova knih nás vždy vzruší, důležité však je, aby nás změnila. “

Konfucius