Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy

Managment a byznys - Knihy

Zrušit
Titulky 15
Řazení

Emoce v marketingu (Jak oslovit srdce zákazníka)

Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2014

Posíláme do 8 dní

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Marketing

Jitka Vysekalová • Fortuna, 2010

Posíláme do pěti dní

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

195 Kč

195 Kč

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....

199 Kč

199 Kč

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...

-5%
404 Kč

404 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Vyprodané

Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

213 Kč

213 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

477 Kč

477 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

504 Kč

504 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...

160 Kč

160 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.

213 Kč

213 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.

106 Kč

106 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...

259 Kč

259 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

433 Kč

433 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...

416 Kč

416 Kč

Vyprodané

Přidat do

„S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školu. Bez knih pak nebývá učený nikdo ani ve škole. “

Jan Amos Komenský