Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy

Managment a byznys - Knihy

Zrušit
Titulky 16
Řazení

Moderní marketing (4. evropské vydání)

Philip Kotler a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2007

Posíláme do 8 dní

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

-5%
1 424 Kč

1 424 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu...

-5%
351 Kč

351 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

-5%
2 176 Kč

2 176 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

-5%
441 Kč

441 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.

1 514 Kč

1 514 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Vyprodané

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing.

380 Kč

380 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...

399 Kč

399 Kč

Vyprodané

Přidat do

Marketing podle Kotlera

Philip Kotler • Management Press, 2000

Vyprodané

Jak vytvářet a ovládnout nové trhy Dotisk 1. vydání Čítali sme - marketing o Marketingu podle Kotlera naklamal, je skutočne dobrá a vôbec nie akademická!!!...

398 Kč

398 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení na světě je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu dosud. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize...

2 306 Kč

2 306 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...

999 Kč

999 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Překlad 9. vydání knihy Marketing management známého autora Philipa Kotlera se výrazně liší od minulého vydání obsahem i exkluzivním provedením. Kniha je nazývaná "Bible marketingu"!

1 908 Kč

1 908 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

1 740 Kč

1 740 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...

409 Kč

409 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Marketing introduces leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy...

2 346 Kč

2 346 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Chaotics presents a revolutionary set of guidelines designed to help businesses...

725 Kč

725 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Pospěšte, abyste přečetli nejlepší knihy. Není jich mnoho a může se státi, že váš život uplyne, než-li je přečtete. “

Henry David Thoreau