Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy

Managment a byznys - Knihy

Zrušit
Titulky 363
Řazení

Emoce v marketingu (Jak oslovit srdce zákazníka)

Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2014

Posíláme do 8 dní

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Tvorba strategie a strategické plánování

Jiří Fotr a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2012

Posíláme do 8 dní

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

S projekty a jejich řízením se lze setkat v řadě oblastí i sektorů. Ve výrobě, v obchodě, v komerční sféře, ve veřejné sféře i v neziskovém sektoru. Termín projekt se stal až téměř jistým zaklínadlem a je někdy nadužíván, to nic ale nemění na významu...

-5%
359 Kč

359 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Online marketing (Současné trendy očima předních expertů)

kolektiv autorů/autorek • Computer Press, 2014

Na skladě, objednávejte ale rychle

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikace je bohatým zdrojem inspirace pro pracovníky z oblasti personalistiky, rozvoje lidských zdrojů a managementu. Systematicky a prakticky vede čtenáře: - aby proces vzdělávání uchopili v návaznosti na další firemní procesy, - k představě....

-5%
219 Kč

219 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol...

-5%
603 Kč

603 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Moderní marketing (4. evropské vydání)

Philip Kotler a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2007

Posíláme do 8 dní

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

-5%
1 424 Kč

1 424 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Může řízení lidských zdrojů napomáhat samotnému „podnikání firmy“? Ano, může a musí. A právě způsoby, jak toho může dosáhnout, jsou náplní této knihy. Překlad „bible“ HR business partneringu „HR From the Outside In“ je plný rad a doporučení směrujících...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do 10 dní

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Management

Ludmila Mládková, Petr Jedinák a a kolektiv autorů/autorek • Aleš Čeněk, 2009

Posíláme do 10 dní

Slova management a manažer jsou používána v nejrůznějších prostředích a nejrozmanitějších souvislostech. Zřejmě nikdo však nezpochybňuje funkce řízení a úlohu vedoucích pracovníků ve všech oblastech a úrovních společnosti...

329 Kč

329 Kč

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Moderní řízení hotelového provozu ((5. vydání))

Jaromír Beránek a a kolektiv autorů/autorek • Mac Consulting, 2013

Posíláme do čtyř dní

Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor...

-5%
313 Kč

313 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Nové vydání oblíbené publikace připravily zkušené autorky z katedry psychologie a sociologie řízení na VŠE v Praze. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, manažerům, personalistům a psychologům...

99 Kč

99 Kč

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...

-5%
651 Kč

651 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Řízení lidských zdrojů

Zuzana Dvořáková a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2012

Posíláme do 10 dní

Odborná publikace jako jediná na našem knižním trhu podává ucelený pohled na řízení (management) lidských zdrojů...

-5%
751 Kč

751 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i...

-5%
474 Kč

474 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Rozumíte svým zákazníkům?

Jan Bloudek a a kolektiv autorů/autorek • Management Press, 2013

Posíláme do 15 dní

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Ča

-5%
275 Kč

275 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Logistické technologie v dodavatelském řetězci

Xenie Lukoszová a a kolektiv autorů/autorek • Ekopress, 2012

Posíláme do čtyř dní

Publikace spadá svým zaměřením do perspektivního oboru zvaného logistika. Tato technickoekonomická disciplína je prioritně zaměřená na procesy spojené s průběhem hmotných toků podnikem. Vstupem ČR do EU, vznikem eurologistiky a vybudováním dopravní...

-5%
273 Kč

273 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

-5%
337 Kč

337 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Marketing (2. přepracované a doplněné vydání)

Marcela Zamazalová a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2010

Posíláme do 10 dní

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

-5%
599 Kč

599 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

„Slova knih nás vždy vzruší, důležité však je, aby nás změnila. “

Konfucius