Knihy
E-knihy

Strategický managment

Zrušit
Titulky 140
Řazení

Na skladě, posíláme ihned

Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii? Vzbouří se...

-5%
427 Kč

427 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

-5%
403 Kč

403 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Nová publikace zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti...

-5%
474 Kč

474 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody.

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Tvorba strategie a strategické plánování

Jiří Fotr a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2012

Posíláme do týdne

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Strategický management změn a znalostí

Zdeněk Častorál • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010

Posíláme do 12 dní

Publikace zkušeného autora nabízí čtenářům strategický pohled na závažnou problematiku managementu změn a znalostního managementu. Jejich využitím může organizace získat zásadní a podstatná strategická aktiva...

-5%
403 Kč

403 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Titul je sestaven jako učebnice: obsahuje výkladové části doplněné příklady a případovými studiemi z praxe, pojmy, shrnutí i kontrolní otázky. Zahrnuje řadu interview s českými manažery z praxe...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví...

-5%
238 Kč

238 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace. Příručka obsahuje všechny možné koncepty, kterým by měl rozumět každý ScrumMaster, a nasměruje vás ke zdrojům, které by vám mohly pomoct při řešení...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do týdne

Jak úspěšně předat rodinné bohatství další generaci? Jak zachovat lidský a intelektuální kapitál rodiny? Kniha poskytuje jasné odpovědi na důležité otázky spojené s rodinným...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru...

-5%
418 Kč

418 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do 12 dní

Text Strategické řízení s podtitulem Proč je želva rychlejší než zajíc vychází ze známé Ezopovy bajky a charakterizuje přístupy managementu...

200 Kč

200 Kč

Posíláme do 12 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem...

-5%
446 Kč

446 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do šesti dní

Strategie kulturního managementu a kulturní politika obecně je jednou z nejvíce zanedbaných oblastí v ČR, v praktické i akademické rovině. Publikace...

-5%
166 Kč

166 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Přidat do

Posíláme do 12 dní

Na tomto vydání je založen také nový modulový vzdělávací program VDA QMC.

-5%
518 Kč

518 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

Marketing

Neil Russell-Jones • Portál, 2005

Posíláme do 12 dní

Kapesní příručka tipů, technik a návodů pro všechny, kteří se zabývají marketingem a všemi jeho složkami - průzkumem, strategií, plánováním a taktikou...

-5%
138 Kč

138 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

IS/IT strategie - krok za krokem (Teorie pro praxi)

Miloslav Keřkovský a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2015

Posíláme do pěti dní

IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů...

-5%
466 Kč

466 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Hodnocením efektivnosti a výkonnosti produkčních jednotek se musí velmi vážně zabývat všichni manažeři, kteří chtějí zjistit, kde je slabý článek firmy či kde je naopak její výrazná konkurenční výhoda...

-5%
335 Kč

335 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Strategický marketing

Tomáš Barčík • Ústav práva a právní vědy, 2013

Na skladě, objednávejte ale rychle

Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce...

-5%
219 Kč

219 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

„Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá. “

André Maurois