Knihy
E-knihy

Strategický managment

Zrušit
Titulky 140
Řazení

Vyprodané

Autor Ing. Oldřich Šuleř se věnuje strategickému řízení, manažerským technikám a rozvoji tzv. měkkých dovedností. Absolvoval Technickou univerzitu v Ostravě a manažerské programy v Japonsku, USA, Nizozemsku a Velké Británii...

347 Kč

347 Kč

Vyprodané

Přidat do

Posíláme do 11 dní

Inspirací pro přemýšlivé manažery, kteří chtějí být v této nelehké době úspěšnými, je kniha jedné z nejvýznamnějších osobností v oblasti strategického řízení, profesora Jaroslava A. Jiráska Agenda příštích let...

-5%
255 Kč

255 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Přidat do

Vyprodané

Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací...

-5%
485 Kč

485 Kč

Sleva 5%

Vyprodané

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

-5%
403 Kč

403 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Vyprodané

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem...

452 Kč

452 Kč

Vyprodané

Přidat do
Na skladě
Výprodej

Na skladě, objednávejte ale rychle

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit. Ty mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím...

-5%
371 Kč

371 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Celostný manažment (Piliere kompetentnosti v manažmente)

Ján Porvazník a a kolektiv autorů/autorek • Poradca podnikateľa, 2007

Posíláme do 11 dní

Publikácia Celostný manažment je zúročením celoživotnej, viac ako 40 ročnej vedeckej, manažérskej a pedagogickej práce vedúceho autora...

-5%
359 Kč

359 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Přidat do

Vyprodané

Kniha Cesty k úspěšnému podniku (v originálu Exploring Corporate Strategy) patří v kategorii marketingové literatury ke světově významným a uznávaným. Proč? Zabývá se totiž...

502 Kč

502 Kč

Vyprodané

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

-5%
441 Kč

441 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Company Control and Takeovers As a Growth Strategy

Luboš Smrčka a Jan Plaček • Oxford Tutorials, Professional Publishing, 2015

Posíláme do pěti dní

Strategické rozhodovací procesy mají konkrétní problém – jsou neopakovatelné. Jejich měřítkem je nakonec vždy dolar, libra nebo euro a buď je vyděláte, nebo o ně přijdete. Kniha tyto procesy analyzuje a zkoumá, komu přináší transakce prospěch, kdo je její

-5%
274 Kč

274 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...

-5%
142 Kč

142 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Hana Lošťáková a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2009

Vyprodané

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...

375 Kč

375 Kč

Vyprodané

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách ...

-5%
417 Kč

417 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Vyprodané

Nejnovější kniha tvůrců manažerské koncepce Balanced Scorecard představuje další významný mezník ve vývoji strategického myšlení a strategického managementu...

549 Kč

549 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se dnes již neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Kniha vám pomůže efektivně rozhodovat o investicích do lidského kapitálu a navrhovat rozvojové vzdělávací projekty...

314 Kč

314 Kč

Vyprodané

Přidat do

Efektívny marketing

Moi Aliová • Slovart CZ, 2003

Vyprodané

Praktická príručka z edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako zostaviť efektívny marketingový plán i ako realizovať úspešnú marketingovú stratégiu.

144 Kč

144 Kč

Vyprodané

Přidat do

Posíláme do týdne

Publikácia analyzuje efektivitu interných vzťahov a ekvivalenciu ich prvkov v spoločnosti s ručením obmedzeným ako podnikateľom celku a zároveň porovnáva teoretickú a praktickú rozhodovaciu integritu. Prezentuje aj teoretickejší pohľad prevažne na...

-5%
229 Kč

229 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie...

-5%
255 Kč

255 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Rýchly technologický rozvoj, pretlak informácií rôzneho druhu, masové využívanie sociálnych sietí zásadne menia život jednotlivca, ako aj ľudskej spoločnosti. Ovplyvnia kvalitu života človeka a zmeny spoločnosti len v pozitívnom svetle alebo so sebou...

-5%
485 Kč

485 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Vyprodané

S nástupem a neustálým posilováním tržního hospodářství vykrystalizoval hlavně pro střední a větší firmy jeden neúprosný fakt: stanovit si jasnou firemní strategii.

229 Kč

229 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Tak jako nemáš jíst jen pro chuť, tak nesmíš číst jen pro zábavu.“

John Ruskin