Knihy o marketingovém managementu od autora team of authors
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
35 produktů
- Jan Doležal
- kolektiv
Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...
-
424 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
- Petr Suchánek
- kolektiv
Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí...
- Radek Tahal
- kolektiv
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...
-
Knihapevná vazba407 KčSkladem 1 ks
-
408 KčIhned ke stažení
- Jiří Marek
- Přemysl Janíček
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace s neobvyklým zaměřením představuje průvodce světem systémových metod a inženýrských oborů expertních analýz. Uznávaní autoři využívají zcela původní systémovou metodologii, v níž dominují...
-
587 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jaromír Veber
- kolektiv
Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...
-
Přečtenávýborný stav89 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF241 KčIhned ke stažení
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná119 KčSkladem
-
Vyprodané
Kniha osvětluje IT manažerům jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala efektivním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku. Sekundárním cílem je naznačit byznys manažerům jak využít informační technologie ke zvýšení...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jaromír Veber
- kolektiv
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...
- Eva Bedrnová
- kolektiv
Vzhledem k rostoucí ekonomické náročnosti životních podmínek a k nutnosti neustále rozvíjet odpovědnost jednotlivců za vlastní pracovní i osobní život je nezbytné, abychom byli schopni v nových podmínkách obstát...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jiří Drahorád
- kolektiv
Publikace nabízí čtenáři informace o postupech vedoucích k certifikaci výrobků a o certifikaci obecně, dále o postupech pro odnocení shody umožňujících prokázaní shody s dokumenty a podklady k tomuto cíli určenými nebo zvolenými...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- František Kuda
- Vlastimil K. Vyskočil
- kolektiv
Druhé, výrazně rozšířené a upravené vydání knihy se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
ejstříku jsou řazena abecedně. Navazuje na tituly Jak nakládat s písemnostmi, Správa dokumentů v praxi spisové služby a předchozí dvě vydání Typového skartačního rejstříku. Kniha vyšla ve spolupráci se Sekcí archivní správy Ministerstva vnitra ČR a je neo
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Eva Bedrnová
- Daniela Pauknerová
- kolektiv
Rostoucí náročnost života klade stále vyšší požadavky na sociální odpovědnost institucí za formování a průběžný rozvoj jednotlivců, ale také na jejich individuální odpovědnost za vlastní život a jeho efektivní naplňování. Kromě toho, že jsme...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jaromír Veber
- kolektiv
Obsahem nové knihy kolektivu zkušených autorů a předních domácích odborníků je především výklad manažerských systémů zaměřených na kvalitu, environment a bezpečnost práce, jak vyplývají z požadavků mezinárodních norem ISO 9001, 14 001 a OHSAS 18 001...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania...
-
Knihabrožovaná vazba476 KčSkladem 1 ks
- Petr Fiala
- kolektiv
Kniha je věnována novým trendům v operačním výzkumu, vybraným novým aplikacím, přístupům a metodám. V úvodu jsou stručně popsány obsahy a zaměření jednotlivých kapitol...
- Lloyd L. Byars
- kolektiv
"Human Resource Management, Eighth Edition", continues to present both the theoretical and practical aspects of HRM. The theoretical material is presented throughout the text and highlighted via a marginal glossary...
-
Knihabrožovaná vazba1 417 KčVíce než 30 dní
- Miroslav Majtán
- kolektiv
Publikácia je adresovaná poslucháčom vysokých škôl, ale užitočné poznatky môže poskytnúť aj manažérom z podnikateľskej sféry, neziskových organizácií a orgánov štátnej správy...
- Vlastimil K. Vyskočil
- kolektiv
Kniha se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem. První část analyzuje tvorbu principů podpůrných činností a outsourcingu...
- Ján Porvazník
- kolektiv
Publikácia Celostný manažment je zúročením celoživotnej, viac ako 40 ročnej vedeckej, manažérskej a pedagogickej práce vedúceho autora...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle