Knihy o marketingu od autora Jitka Vysekalová
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...
Další formáty- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?
-
421 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyPublikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk
-
Knihabrožovaná vazba219 KčSkladem 2 ks
Jawa Californian — motocykly, které byly až na výjimky určeny pouze zahraničním zákazníkům, nenechávají chladným snad žádného z příznivců jedné stopy. Druhé vydání úspěšné publikace odkryje co předcházelo jejich vzniku...
-
382 KčIhned ke stažení
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba149 KčSkladem 2 ks
-
314 KčIhned ke stažení
Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...
-
Přečtenávýborný stav72 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF197 KčIhned ke stažení
Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...
-
254 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....
Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...
Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle