Knihy
E-knihy

Reklama

Zrušit
Titulky 92
Řazení

Na skladě, objednávejte ale rychle

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

-5%
664 Kč

664 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Web ostrý jako břitva

od 695 Kč

Kniha 2016
Na skladě
-5 %
799 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha 2014

Vyprodané

Kniha 2016
Na skladě
-5 %
799 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha 2014

Vyprodané

Posíláme do pěti dní

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...

-5%
303 Kč

303 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do 17 dní

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný...

-5%
427 Kč

427 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 17 dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..

-5%
294 Kč

294 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do týdne

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

271 Kč

271 Kč

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti?...

-5%
273 Kč

273 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik...

199 Kč

199 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ....

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Jaroslav Huk • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013

Posíláme do 11 dní

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkud démonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a přínosnou. Elementární znalost a orientace v jejich metodologii i v reáliích jejich....

-5%
403 Kč

403 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...

-5%
237 Kč

237 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby...

-5%
427 Kč

427 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Skok do budoucnosti

Bob Schmetterer • Management Press, 2004

Posíláme do 11 dní

Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.

-5%
361 Kč

361 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Přidat do

Kdy a jak využít přímou reklamu

Peter Váňa a a kolektiv autorů/autorek • Management Press, 1994

Posíláme do 11 dní

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti...

-5%
105 Kč

105 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj...

-5%
333 Kč

333 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

„Pro čtenáře je dobrá kniha nejlevnějším koníčkem, pro autora nejdražším. “

Gabriel Laub