Nejdražší z kategorie: na téma reklama knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
373 produktů
The 18th annual edition of the "Epica Book" contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and interactive entries honoured in the 2004/05 Epica awards...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
The 19th annual edition of the Epica Book contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and interactive entries honoured in the 2005/06 Epica awards...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Market-leading Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications, 9th Edition discusses all aspects of marketing communications, from time-honored methods to the newest developments in the field...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen...
-
Knihapevná vazba2 055 KčVíce než 30 dní
The One Show Annual, Volume 28 features all the best print, television, radio, design, and integrated advertising from the 2006 One Show...
-
Knihapevná vazba1 974 Kč-5 %Více než 30 dní
Almost three years after the appearance of Los Logos comes Dos Logos (the sequel!)...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
This title imagines, envisages and delivers the brands of the future...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...
-
1 698 KčVíce než 30 dní
Binge watching. The trendsetters and triumphs of the TV boom. Their names are Walter White, Birgitte Nyborg and Don Draper and they are the stars of a cultural revolution. In the last decade, shows like Breaking Bad, ...
-
Knihapevná vazba1 652 KčSkladem 1 ks
More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture...
-
Knihabrožovaná vazba1 643 KčVíce než 30 dní
A Brand Apart offers case studies of these and other famous brands and explores how their brand images were built using a combination of savvy marketing, brilliant advertising and groundbreaking design...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...
The most thought-provoking, the most innovative, the most creative temporary and commercial stands designs are showcased in Stands and Product Display...
-
Knihapevná vazba1 454 Kč-5 %Více než 30 dní
The advertising industry is in a state of flux. In an age where we can choose what media we consume the traditional channels of TV, press and poster are no longer always the most appropriate for a brand to reach its target audience...
-
Knihabrožovaná vazba1 446 KčVíce než 30 dní
nteractive advertising and new media have come a long way from simple pop-up ads and banners...
-
Knihabrožovaná vazba1 444 Kč-5 %Více než 30 dní
The best-selling, international review of the year's most innovative works in visual communication, this annual features, in full colour, the winners of the toughest competition in the field—the Art Directors Club Annual Awards...
-
Knihapevná vazba1 444 Kč-5 %Více než 30 dní
Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...
-
Knihapevná vazba1 399 KčDo 3 – 5 dnů
Taking a second look at advertising campaigns: revealing reproductions, trumpeting creativity, and inspiring all to look just a little closer. Books about advertising are supposed to be a source of...
-
Knihapevná vazba1 377 KčSkladem 1 ks
Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change a person's life. "The One Show" celebrates all of the qualities that go into making a successful ad campaign or design...
-
Knihapevná vazba1 367 Kč-5 %Více než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle