Na téma reklama šedá knihy o marketingu
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...
-
Knihabrožovaná vazba287 KčSkladem 3 ks
-
305 KčIhned ke stažení
Práce představuje analýzu diskurzu, její základní postupy a společná metodologická východiska vlastní nejrůznějším disciplínám. Největší pozornost je však věnována lingvistické analýze textu, tomu, co analýza diskurzu přináší
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...
-
Knihapevná vazba559 KčSkladem 1 ks
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána...
-
E-knihaPDF218 KčIhned ke stažení
Autoři navazují na svou předchozí knihu Washington do uzávěrky (1997) a zaměřují se tentokrát na místo Ameriky ve světě za George W. Bushe. Vrací se i k americkému politickému průmyslu, institucím a reáliím...
-
Knihapevná vazba s přebalem225 KčVíce než 30 dní
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Kolektiv zkušených pedagogů a publicistů z Fakulty sociálních věd UK pod vedením B. Osvaldové a J. Halady připravil již druhé vydání příručky, která v přehledných a výstižných heslech seznamuje s pojmy souvisejícími s celou šíří žurnalistiky.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč v nějakém městě náhle klesne kriminalita? Jak se z nějakého výrobku nebo knihy stane módní hit? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové změny dívá optikou...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Dá sa Bitcoin považovať za spoľahlivú digitálnu menu? Ako sa Bitcoiny vytvárajú? Koľko ich je a bude? Kde sa dajú kúpiť a ako sa s nimi pracuje? Nejde o pyramídovú hru? Stane sa raz peniazmi budúcnosti? A ak áno, ako si takú kryptomenu môže niekto kúpi...
-
415 KčSkladem > 5 ks
Současně s globalizací se zvyšuje i význam dobrého brandingu. Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Autor v knize vyjadřuje svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize .
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Máte vlastný biznis, prípadne sen raz vybudovať niečo vlastné? Radi by ste sa na marketing a kreativitu pozreli aj z iného uhlu pohľadu, ktorý často odporuje marketingovým poučkám? Rozmýšľate, ako vybudovať brand, ktorý si fanúšikovia na seba hrdo...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle