Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 166
Řazení

Posíláme do týdne

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Na skladě, posíláme ihned

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Přidat do

Bez loga

Naomi Klein • Argo, 2012

Na skladě, objednávejte ale rychle

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

-5%
521 Kč

521 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Pravda v reklamě

John Kenney • Slovart CZ, 2017

Posíláme do 14 dní

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 14 dní

Přidat do

Posíláme do 12 dní

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

-4%
134 Kč

134 Kč

Sleva 4%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

277 Kč

277 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Propaganda a manipulace

Pavel Verner • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011

Dodání může trvat více než tři týdny

-5%
333 Kč

333 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do týdne

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

-5%
368 Kč

368 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

Soubor obsahuje 13 textů různých autorů, které se kvalitativní proměnou produkce i vnímání žurnalistiky zabývají z teoretického i ryze praktického hlediska...

210 Kč

210 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Sociální a mediální komunikace

Josef Musil • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010

Dodání může trvat více než tři týdny

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...

-5%
386 Kč

386 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, ...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Historie mediální komunikace

Pavel Verner • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013

Na skladě, objednávejte ale rychle

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

-5%
297 Kč

297 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

-5%
271 Kč

271 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Poznámky ke studiím nových médií

Jakub Macek • Masarykova univerzita, 2013

Posíláme do pěti dní

Kniha se věnuje studiím nových médií – širokému interdisciplinárnímu akademickému metapoli zastřešujícímu sociálněvědné zkoumání a teoretickou reflexi takzvaných nových médií. Text shrnuje historické a epistemologické...

205 Kč

205 Kč

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

-5%
245 Kč

245 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Sociologie médií

Jaroslav Huk • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2008

Dodání může trvat více než tři týdny

Sociologie médií. Obecný, široký, takřka encyklopedický název na obálce, slibující, že uvnitř bude následovat hluboký analytický text rozebírající souvislosti mezi společností a světem médií...

-5%
263 Kč

263 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...

330 Kč

330 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Mediální monopol

M. A. Verick • Earth Save, 2009

Posíláme do 12 dní

Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Každý novinový stánek je přece důkazem bohaté nabídky, stejně jako více než stovka kanálů moderních satelitních televizí. Tady se najde pro každého něco...

-5%
261 Kč

261 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

„Knihkupectví je jeden z mála důkazů, že lidé stále myslí.“

Jerry Seinfeld