Knihy
E-knihy

Masmediální právo

Zrušit
Titulky 37
Zúžení výběru
+ další možnosti
Řazení
Počet titulů: 37
Seřadit podle:

Na skladě, objednávejte ale rychle

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...

-5%
351 Kč

351 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do 11 dní

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...

646 Kč

646 Kč

Posíláme do 11 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...

-84%
49 Kč

49 Kč

Sleva 84%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jak na média

Jan Pospíšil • Computer Media, 2011

Posíláme do pěti dní

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...

-5%
209 Kč

209 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Bulvarizace českých médií

kolektiv autorů/autorek • Čas, 2016

Posíláme do šesti dní

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...

-5%
142 Kč

142 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Komentář se týká nejdůležitějších mediálních zákonů (zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání, tiskového zákona, zákona o neperiodických publikacích, zákona o regulaci reklamy) a je napsán jedním z předních právních znalců...

450 Kč

450 Kč

Posíláme do pěti dní

Zákon o mediaci (Komentář)

Martina Doležalová a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2013

Posíláme do 11 dní

Publikace komentuje nový zákon o mediaci č. 202/2012 Sb., účinný od 1. 9. 2012, včetně prováděcí vyhlášky o zkouškách a odměně mediátora. Zaměřuje se na objasnění klíčových pojmů nového zákona ve všech jeho souvislostech

790 Kč

790 Kč

Posíláme do 11 dní

Posíláme do pěti dní

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

-5%
1 562 Kč

1 562 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Kniha je rozdělena na dvě části. Tématem první části jsou nezávislé regulační orgány, konkrétně regulační orgány v sektoru vysílání. Autorka vysvětluje podstatu...

380 Kč

380 Kč

Posíláme do pěti dní

Mediální právo (Komentář)

kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2019

Posíláme do 11 dní

Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující...

-5%
1 416 Kč

1 416 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Media Institutionalism

Ľudovít Hajduk • Aleš Čeněk, 2016

Posíláme do 11 dní

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...

-5%
94 Kč

94 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Rozhodnutia vo veciach reklamy

Jozef Vozár a Ľubomír Zlocha • Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013

Posíláme do pěti dní

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“...

-5%
680 Kč

680 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Základom judikatúry sú publikované aj nepublikované rozhodnutia správnych súdov, z ktorých bola vybraná právna veta a vybrané časti z odôvodnenia rozhodnutí, ktoré môžu byť pomôckou a podporou pri interpretácii mediálneho práva...

893 Kč

893 Kč

Posíláme do pěti dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov...

-5%
547 Kč

547 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Autor si zvolil na spracovanie problematiku, o ktorej aktuálnosti nemožno pochybovať, nehovoriac o skutočnosti, že doteraz v takomto komplexnom poňatí nebola problematika mediálneho práva spracovaná...

-5%
1 001 Kč

1 001 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Akce

Posíláme do pěti dní

"Rukoväť v poňatí rukopisu Médiá a právo verejné má niekoľko sympatických vlastností. Jednak objasňujú základné kategórie a koncepty z oblasti masovej...

-15%
569 Kč

569 Kč

Sleva 15%

Posíláme do pěti dní

Vyprodané

Reklama je dnes svázána netušeným množstvím právních omezení. Chcete-li se s nimi vyrovnat a přesto propagovat vtipným a účinným způsobem, najdete v této knize nejen potřebný přehled právní úpravy, ale i množství příkladů a řešení z praxe...

290 Kč

290 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání

205 Kč

205 Kč

Vyprodané


„Je zoufalé nemít rozečtenou krásnou knihu, nemít v zásobě nic, co bychom mohli otevřít bez zklamání.“

Jiří Orten