Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 291
Řazení

Jak na sítě

od 259 Kč

Na skladě
-7 %
371 Kč

Na skladě, posíláme ihned

Kniha
Na skladě
-7 %
371 Kč

Posíláme do pěti dní

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

-15%
297 Kč

297 Kč

Sleva 15%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

-15%
271 Kč

271 Kč

Sleva 15%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, posíláme ihned

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Přidat do

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

od 454 Kč

Na skladě
-5 %
664 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...

-10%
287 Kč

287 Kč

Sleva 10%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Web ostrý jako břitva

od 695 Kč

Kniha 2016
Na skladě
-10 %
757 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha 2014

Vyprodané

Kniha
Na skladě
-10 %
757 Kč

Vyprodané

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

-15%
254 Kč

254 Kč

Sleva 15%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Bez loga

Naomi Klein • Argo, 2012

Na skladě, objednávejte ale rychle

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

-5%
521 Kč

521 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Pravda v reklamě

John Kenney • Slovart CZ, 2017

Posíláme do 16 dní

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 16 dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Představujeme dvoudílnou knižní edici Kurz tvůrčího psaní. Je určena nejen začínajícím spisovatelům, ale všem čtenářům, kteří mají rádi svůj mateřský jazyk – ať už mají ambice stát se autory různých literárních útvarů, přispívat do novin a časopisů, anebo

-15%
187 Kč

187 Kč

Sleva 15%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Posíláme do 12 dní

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

-4%
134 Kč

134 Kč

Sleva 4%

Posíláme do 12 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...

-10%
359 Kč

359 Kč

Sleva 10%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

-15%
235 Kč

235 Kč

Sleva 15%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Propaganda a manipulace

Pavel Verner • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011

Dodání může trvat více než tři týdny

-5%
333 Kč

333 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do 9 dní

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 9 dní

Přidat do

Posíláme do 9 dní

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..

-5%
294 Kč

294 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 9 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, z

-6%
140 Kč

140 Kč

Sleva 6%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací...

-14%
257 Kč

257 Kč

Sleva 14%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

„Kdo zabíjí člověka, zabíjí rozumnou bytost. Kdo však zabíjí dobrou knihu, zabíjí rozum sám. “

John Milton