Knihy
E-knihy

Reklama, masmédia

Zrušit
Titulky 308
Zúžení výběru
+ další možnosti
+ další možnosti
+ další možnosti
Řazení
Počet titulů: 308
Seřadit podle:

Na skladě, objednávejte ale rychle

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, posíláme ihned

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Posíláme do 15 dní

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Posíláme do 10 dní

Soubor obsahuje 13 textů různých autorů, které se kvalitativní proměnou produkce i vnímání žurnalistiky zabývají z teoretického i ryze praktického hlediska...

-5%
200 Kč

200 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Posíláme do 15 dní

Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam?...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Posíláme do týdne

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Na skladě, objednávejte ale rychle

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

-5%
263 Kč

263 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, posíláme ihned

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

-5%
664 Kč

664 Kč

Sleva 5%

Na skladě, posíláme ihned

Na skladě, objednávejte ale rychle

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...

-5%
351 Kč

351 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do tří dní

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

-5%
368 Kč

368 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Pravda v reklamě

John Kenney • Slovart CZ, 2017

Posíláme do tří dní

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Posíláme do tří dní

Představujeme dvoudílnou knižní edici Kurz tvůrčího psaní. Je určena nejen začínajícím spisovatelům, ale všem čtenářům, kteří mají rádi svůj mateřský jazyk – ať už mají ambice stát se autory různých literárních útvarů, přispívat do novin a časopisů, anebo

-5%
209 Kč

209 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

-5%
708 Kč

708 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Bez loga

Naomi Klein • Argo, 2012

Na skladě, objednávejte ale rychle

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

-5%
521 Kč

521 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, z

-5%
142 Kč

142 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Sociální a mediální komunikace

Josef Musil • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010

Posíláme do 10 dní

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...

-5%
386 Kč

386 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

-5%
271 Kč

271 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...

-5%
436 Kč

436 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..

-5%
294 Kč

294 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle


„Knihy jsou nahromaděným pokladem světa, vhodným dědictvím pokolení a národů. “

Henry David Thoreau