Knihy
E-knihy

Základy marketingu

Zrušit
Titulky 29
Zúžení výběru
+ další možnosti
Řazení
Počet titulů: 29
Seřadit podle:

Posíláme do 10 dní

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny...

-5%
179 Kč

179 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

-5%
209 Kč

209 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Na skladě, objednávejte ale rychle

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

-5%
209 Kč

209 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Marketing (2. přepracované a doplněné vydání)

Marcela Zamazalová a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2010

Posíláme do 10 dní

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

-5%
599 Kč

599 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Marketing ve vzdělávání

Pavel Kapoun • Ostravská univerzita, 2015

Posíláme do tří dní

Skriptum se skládá ze sedmi kapitol, které jsou zaměřeny na základy marketingu, identitu a poslání organizace, marketingové analýz, marketingový mix, školní...

180 Kč

180 Kč

Posíláme do tří dní

Posíláme do 10 dní

Zdravý selský rozum musí zvítězit nad hloupostí, pokrytectvím a demagogií! Přestaňte doplácet na šmejdy a vychytralé rádobyporadce, kteří místo na vás myslí na vlastní kapsu. Zásady finanční gramotnosti vysvětlené pomocí známýc

-5%
132 Kč

132 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Posíláme do šesti dní

Knihy o Calimeromarketingu sú v Holandsku už viac ako desať rokov najpredávanejšími a najčítanejšími knihami o marketingu. V týchto publikáciách chce holandská autorka Karen Romme podnikateľom ukázať, o čom marketing je, a aké jednoduché to vlastne môže..

-5%
262 Kč

262 Kč

Sleva 5%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do 10 dní

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch...

-5%
675 Kč

675 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Základy marketingu

Viera Cibáková a Gabriela Bartáková • Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

Posíláme do tří dní

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...

-5%
238 Kč

238 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Marketing - výklad pojmov

Kristína Viestová a a kolektiv autorů/autorek • Wolters Kluwer, 2015

Posíláme do tří dní

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...

182 Kč

182 Kč

Posíláme do tří dní

Vyprodané

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

409 Kč

409 Kč

Vyprodané

Marketing

Jana Boučková a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2003

Vyprodané

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...

711 Kč

711 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí...

249 Kč

249 Kč

Vyprodané

Základy marketingu

Oeconomica, 2011

Vyprodané

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu...

202 Kč

202 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Marketing

Tomáš Urbánek • Alfa, 2010

Vyprodané

Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu...

299 Kč

299 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.

205 Kč

205 Kč

Vyprodané

Vyprodané

Vyhledávaná učebnice systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání.

389 Kč

389 Kč

Vyprodané


„Knihy mají své osudy a své životy. A hynou nezájmem čtenářů. Nikdo by nevyslovil pochybnosti o Odysseji, ale jen málokdo ji ještě čte.“

Miroslav Horníček