Knihy
E-knihy
Zrušit
Titulky 27
Řazení

Posíláme do 15 dní

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny...

-5%
179 Kč

179 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Posíláme do 15 dní

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

-5%
599 Kč

599 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

-5%
209 Kč

209 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu.

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do 15 dní

Zdravý selský rozum musí zvítězit nad hloupostí, pokrytectvím a demagogií! Přestaňte doplácet na šmejdy a vychytralé rádobyporadce, kteří místo na vás myslí na vlastní kapsu. Zásady finanční gramotnosti vysvětlené pomocí známýc

-5%
132 Kč

132 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Marketing Základy marketingu 1

od 209 Kč

Kniha 2018
Na skladě
-5 %
209 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha 2008

Vyprodané

Kniha
Na skladě
-5 %
209 Kč

Vyprodané

Marketing ve vzdělávání

Pavel Kapoun • Ostravská univerzita, 2015

Dodání může trvat více než tři týdny

Skriptum se skládá ze sedmi kapitol, které jsou zaměřeny na základy marketingu, identitu a poslání organizace, marketingové analýz, marketingový mix, školní...

138 Kč

138 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Připravujeme,
k dispozici bude 24.9.2020

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ...

-15%
343 Kč

343 Kč

Sleva 15%

Připravujeme,
k dispozici bude 24.9.2020

Přidat do

Marketing - výklad pojmov

Kristína Viestová a and team of authors • Wolters Kluwer, 2015

Posíláme do čtyř dní

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...

182 Kč

182 Kč

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do pěti dní

Knihy o Calimeromarketingu sú v Holandsku už viac ako desať rokov najpredávanejšími a najčítanejšími knihami o marketingu. V týchto publikáciách chce holandská autorka Karen Romme podnikateľom ukázať, o čom marketing je, a aké jednoduché to vlastne môže..

-5%
262 Kč

262 Kč

Sleva 5%

Posíláme do pěti dní

Přidat do

Marketing pro začátečníky

od 239 Kč

Kniha Edika, 2012

Vyprodané

Kniha Computer Press, 2008

Vyprodané

Kniha Computer Press, 2010

Vyprodané

Vyprodané

Vyprodané

Vyprodané

Vyprodané

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Překlad 9. vydání knihy Marketing management známého autora Philipa Kotlera se výrazně liší od minulého vydání obsahem i exkluzivním provedením. Kniha je nazývaná "Bible marketingu"!

1 908 Kč

1 908 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.

205 Kč

205 Kč

Vyprodané

Přidat do

Marketing

Jana Boučková a and team of authors • C. H. Beck, 2003

Vyprodané

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...

711 Kč

711 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

239 Kč

239 Kč

Vyprodané

Přidat do

Vyprodané

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

409 Kč

409 Kč

Vyprodané

Přidat do

Základy marketingu

Oeconomica, 2011

Vyprodané

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu...

202 Kč

202 Kč

Vyprodané

Přidat do

Základy marketingu

Miroslav Karlíček a and team of authors • Grada, 2013

Vyprodané

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...

298 Kč

298 Kč

Vyprodané

Přidat do

„Jedni čtou, aby si zapamatovali, druzí proto, aby zapomněli. “

Heinrich Heine