Knihy
E-knihy

Mezinárodní marketing - Knihy

Zrušit
Titulky 51
Řazení
Počet titulů: 51
Seřadit podle:

Marketing

Jitka Vysekalová • Fortuna, 2010

Posíláme do 10 dní

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

195 Kč

195 Kč

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Posíláme do 8 dní

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících...

-5%
283 Kč

283 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Mezinárodní cestovní ruch

Iveta Hamarneh • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2014

Posíláme do 10 dní

Cestovní ruch patří podle mnoha teoretiků i praktiků k důležitým odvětvím národního hospodářství. O tom, že mnoho nejrůznějších míst ve světě se snaží stát se destinací cestovního ruchu, aby řešilo svou nepříznivou ekonomickou situaci, dnes již není...

-5%
278 Kč

278 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 10 dní

Přidat do

Fundraising (Pro neziskové organizace)

Petr Boukal a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2013

Posíláme do 8 dní

Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Publikace, která je koncipována jako studijní pomůcka pro posluchače předmětů "Mezinárodní marketing" a "Mezinárodní obchod", se věnuje v rámci problematiky marketingu mezinárodního obchodu mimo jiné novým aspektům...

-5%
142 Kč

142 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Marketing kultury

Radim Bačuvčík • Nakladatelství VeRBum, 2012

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace...

-5%
228 Kč

228 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do 8 dní

V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení...

-5%
189 Kč

189 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 8 dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Corporate Governance je pojem, který v poslední době ovládl podnikatelské a finanční spektrum celého světa. Kniha přináší poznatky z praxe správy společností v Německu, Francii, Velké Británii, ČR, střední a východní Evropě, USA a Japonsku...

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Tato publikace se zabývá problematikou odpovědnosti výrobce za škody způsobené vadami výrobků a navazuje na předchozí práce autorů věnované tomuto stále aktuálnějšímu tématu....

-5%
347 Kč

347 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Tržní prostor střední Evropa

Robert Th. Kastner • Barrister & Principal, 2002

Dodání může trvat více než tři týdny

Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího vnitřního trhu.

-5%
233 Kč

233 Kč

Sleva 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do 15 dní

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...

-5%
238 Kč

238 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují...

-5%
237 Kč

237 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo...

-5%
334 Kč

334 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...

-5%
299 Kč

299 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména...

-5%
371 Kč

371 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Předkládaná publikace přináší komplexní zpracování mezinárodního ekonomického práva jako jednoho z nových a velmi dynamických odvětví mezinárodního práva.

-5%
1 103 Kč

1 103 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...

-5%
412 Kč

412 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Dodání může trvat více než tři týdny

This second edition presents an empirically-based model for integrating culture with consumer behaviour and contains the following updates: a new chapter (Chapter 7) is included to bring together the existing and new material ...

2 780 Kč

2 780 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho...

391 Kč

391 Kč

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

„Knihy jsou nádobami ducha. “

Thomas Mann