Nejdražší z kategorie: knihy o marketingové komunikaci
For beginning-level food marketing courses in departments of agricultural economics. Marketing of Agricultural Products has provided instructors a comprehensive and balanced treatment of food marketing systems since its introduction in 1955...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Ivo Telec
- kolektiv
Úspěšný komentář přináší spolehlivé a přesné odpovědi na všechny otázky autorského práva. Prvnímu vydání komentáře se dostalo zasloužené pozornosti odborné veřejnosti a rychle se stal respektovaným dílem na trhu...
-
Knihapevná vazba2 885 KčDo 4 – 5 dnů
This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...
-
Knihabrožovaná vazba2 594 KčVíce než 30 dní
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.
-
Vyprodané
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 913 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 947 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
For undergraduate Management Control Systems courses and other MBA Management Accounting and Control electives. This book represents an innovative new approach to management control systems, ...
-
Knihabrožovaná vazba2 189 KčVíce než 30 dní
For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...
-
Knihabrožovaná vazba1 933 KčVíce než 30 dní
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
You know you need to get the word out. But where do you start? How do you keep track of everything? Don't work harder—work smarter. The key is to stay organized and focused through solid project management skills...
-
Knihabrožovaná vazba1 849 KčDo 4 – 7 dnů
Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, ...
-
Knihabrožovaná vazba1 826 KčDo 22 – 27 dnů
The fifth edition of this best-selling text has been significantly updated to include the new communication tools now available to marketing professionals. Heralding the emergence of social media as a marketing revolution, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...
-
1 698 KčVíce než 30 dní
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...
- Philip Kotler
- kolektiv
Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené informace pro úspěšný rozvoj osobnosti...
- Autorský kolektiv
The latest edition of Rockport’s best-selling The Best of Business Card Design series features a high-end collection of the most recent and best work by top designers around the world.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Kolekcia titulov: Facebook efekt, Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin, Nenahraditeľní, Roztoč to! Odpoveď, 100% úspech, 100% istota
-
Vyprodané
Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu osiřelých děl, karikatury a parafráze nebo komplexní úpravu kolektivní správy. Zároveň došlo...
-
Knihapevná vazba927 KčDo 4 – 5 dnů
Marketingis the first truly integrated print and electronic learning package for introductory marketing modules. It comprises: a textbook packed with learning features, combining authority and a lively and engaging writing style...
-
1 299 KčDo 19 – 24 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle