Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Nejdražší z kategorie: knihy o marketingové komunikaci

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti

Marketing of Agricultural Products - Richard L. Kohls, Joseph N. Uhl, Pearson, 2012
Marketing of Agricultural Products 
EN

For beginning-level food marketing courses in departments of agricultural economics. Marketing of Agricultural Products has provided instructors a comprehensive and balanced treatment of food marketing systems since its introduction in 1955...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Ivo Telec a kolektiv, C. H. Beck, 2019
Autorský zákon

Úspěšný komentář přináší spolehlivé a přesné odpovědi na všechny otázky autorského práva. Prvnímu vydání komentáře se dostalo zasloužené pozornosti odborné veřejnosti a rychle se stal respektovaným dílem na trhu...

  • Knihapevná vazba
    2 885 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019
Marketing Management 
EN

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 594 Kč
    Více než 30 dní

Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Pearson, 2010
Marketing: An Introduction 
EN

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.


Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 913 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 947 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Performance Measurement and Control Systems for Implementing Strategy - Robert Simons, Pearson, 2013
Performance Measurement and Control Systems for Implementing Strategy 
EN

For undergraduate Management Control Systems courses and other MBA Management Accounting and Control electives. This book represents an innovative new approach to management control systems, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    2 189 Kč
    Více než 30 dní

Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019
Marketing: An Introduction 
EN

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 933 Kč
    Více než 30 dní

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Marketing Plans in Action - Amanda L. Goodman, Facet, 2020
Marketing Plans in Action 
EN

You know you need to get the word out. But where do you start? How do you keep track of everything? Don't work harder—work smarter. The key is to stay organized and focused through solid project management skills...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 849 Kč
    Do 4 – 7 dnů
Marketing Research - Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013
Marketing Research 
EN

Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 826 Kč
    Do 22 – 27 dnů

Marketing Communications - Paul Russell Smith, Kogan Page, 2011
Marketing Communications 
EN

The fifth edition of this best-selling text has been significantly updated to include the new communication tools now available to marketing professionals. Heralding the emergence of social media as a marketing revolution, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Direct Marketing - Edward Nash, McGraw-Hill, 2000
Direct Marketing 
EN

Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...

  • 1 698 Kč
    Více než 30 dní

Reklama, propagace a marketingová komunikace - Kenneth E. Clow, Donald Baack, Computer Press, 2008
Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    636 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Moderní marketing - Philip Kotler a kol., Grada, 2007
Moderní marketing

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

10 knih pro trénink V kostce, CP Books, 2005
10 knih pro trénink V kostce

Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené informace pro úspěšný rozvoj osobnosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    1 274 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Best of Business Card Design 6 - Kolektív autorov, Rockport, 2004
Best of Business Card Design 6 
EN
  • Autorský kolektiv

The latest edition of Rockport’s best-selling The Best of Business Card Design series features a high-end collection of the most recent and best work by top designers around the world.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ako byť úspešný - (Kolekcia 7 kníh) - Kolektív autorov, Eastone Books
Ako byť úspešný - (Kolekcia 7 kníh) 
SK
  • Autorský kolektiv

Kolekcia titulov: Facebook efekt, Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin, Nenahraditeľní, Roztoč to! Odpoveď, 100% úspech, 100% istota


Autorský zákon - Petr Holý, Helena Chaloupková,, C. H. Beck, 2017
 
Autorský zákon - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck DE, 2023
Autorský zákon

Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu osiřelých děl, karikatury a parafráze nebo komplexní úpravu kolektivní správy. Zároveň došlo...

  • Knihapevná vazba
    927 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Marketing - Paul Baines, Oxford University Press, 2008
Marketing 
EN

Marketingis the first truly integrated print and electronic learning package for introductory marketing modules. It comprises: a textbook packed with learning features, combining authority and a lively and engaging writing style...

  • 1 299 Kč
    Do 19 – 24 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Výzvy byly těžké jen tehdy, když jste předem čekali, že neuspějete.“

S láskou, Lukov - Mariana Zapata, 2021
S láskou, Lukov
Mariana Zapata