Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Knihy o marketingové komunikaci od autora Alexander Mateides

Použité filtry
Zrušit filtry
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) 
SK

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná vazba
    576 Kč
    Do 6 – 7 dnů

Služby - teória služieb, marketing služieb - Alexander Mateides, Jaroslav Ďaďo, Epos, 2002
Služby - teória služieb, marketing služieb 
SK

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel 
SK

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “