Knihy
E-knihy

Marketing v podniku

Zrušit
Titulky 148
Řazení

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson...

-5%
523 Kč

523 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do 15 dní

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové...

-5%
377 Kč

377 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Stroj na peníze 2 (Ruské kolo)

Ivo Toman • Taxus International, 2008

Posíláme do tří dní

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...

99 Kč

99 Kč

Posíláme do tří dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné...

-5%
284 Kč

284 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Financování kultury v České republice je dlouhodobě spojeno především s podporou z veřejných zdrojů. V posledních letech však tato podpora plošně ubývá, kdežto nároky na financování naopak narůstají. Dlouhodobé zajištění kvalitních kulturních projektů..

-5%
189 Kč

189 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do týdne

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak...

-5%
470 Kč

470 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Posíláme do tří dní

Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů?...

-5%
351 Kč

351 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Přidat do

Rozumíte svým zákazníkům?

Jan Bloudek a a kolektiv autorů/autorek • Management Press, 2013

Posíláme do 15 dní

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Ča

-5%
275 Kč

275 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 15 dní

Přidat do

Marketingové myšlení

Peter Matisko • Peter Matisko , 2018

Posíláme do čtyř dní

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování...

-5%
280 Kč

280 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Marketing

Jitka Vysekalová • Fortuna, 2010

Posíláme do čtyř dní

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

-5%
208 Kč

208 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Fundraising (Pro neziskové organizace)

Petr Boukal a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2013

Posíláme do týdne

Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých

-5%
332 Kč

332 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Vynikající, příjemně jednoduchá a velice inspirující kniha o tom, jak konsolidovat, zdokonalovat a procvičovat dovednosti a přístup k podnikání v síťovém marketingu...

218 Kč

218 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do tří dní

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru...

-27%
418 Kč

418 Kč

Sleva 27%

Posíláme do tří dní

Přidat do

Posíláme do tří dní

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky...

-5%
596 Kč

596 Kč

Sleva 5%

Posíláme do tří dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

-5%
256 Kč

256 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Posíláme do čtyř dní

Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...

-5%
313 Kč

313 Kč

Sleva 5%

Posíláme do čtyř dní

Přidat do

Na skladě, objednávejte ale rychle

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se...

-5%
379 Kč

379 Kč

Sleva 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Přidat do

Marketing (2. přepracované a doplněné vydání)

Marcela Zamazalová a a kolektiv autorů/autorek • C. H. Beck, 2010

Posíláme do 11 dní

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

-5%
599 Kč

599 Kč

Sleva 5%

Posíláme do 11 dní

Přidat do

Posíláme do týdne

Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...

-5%
237 Kč

237 Kč

Sleva 5%

Posíláme do týdne

Přidat do

„Nejlepší knihy jsou takové, které člověku říkají, co už sám ví.“

George Orwell