Knihy
E-knihy

Marketing

Zrušit
Titulky 333
Zúženie výberu
+ další možnosti
+ další možnosti
Řazení
Počet titulů: 333
Seřadit podle:
Novinka
Na skladě

Na skladě, objednávejte ale rychle

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: správném přemýšlení na cestě za úspěchem, ve světě, životě a byznysu, marketingu, podnikání, myšlení člověka, který nechce prohrávat, myšlení firmy, která touží uspět na...

-15%
295 Kč

295 Kč

Sleva 15%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Logo & Corporate Identity

Ondřej Kafka a Michal Kotyza • Grafické studio Kafka design, 2014

Posíláme do 10 dní

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a...

-10%
621 Kč

621 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 10 dní

Posíláme do šesti dní

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson...

-10%
496 Kč

496 Kč

Sleva 10%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru...

-10%
517 Kč

517 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

-10%
222 Kč

222 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do šesti dní

Tato kniha je rozsáhlým rádcem, jak najít nekončící motivaci pro práci v síťovém marketingu. Autor spojil účinné principy síťového marketingu a MLM se svou vlastní filozofií, která je založena na lásce k životu ve všech jeho podobách...

-10%
234 Kč

234 Kč

Sleva 10%

Posíláme do šesti dní

Posíláme do pěti dní

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

-10%
314 Kč

314 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do 9 dní

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak...

-10%
446 Kč

446 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 9 dní

Posíláme do pěti dní

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se...

-10%
359 Kč

359 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do pěti dní

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné...

-10%
269 Kč

269 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana...

-10%
198 Kč

198 Kč

Sleva 10%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do 10 dní

Financování kultury v České republice je dlouhodobě spojeno především s podporou z veřejných zdrojů. V posledních letech však tato podpora plošně ubývá, kdežto nároky na financování naopak narůstají. Dlouhodobé zajištění kvalitních kulturních projektů..

-10%
179 Kč

179 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 10 dní

Posíláme do 9 dní

Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...

-10%
224 Kč

224 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 9 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace...

367 Kč

367 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Posíláme do pěti dní

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky...

-10%
564 Kč

564 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Stroj na peníze 2 (Ruské kolo)

Ivo Toman • Taxus International, 2008

Posíláme do pěti dní

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...

-10%
152 Kč

152 Kč

Sleva 10%

Posíláme do pěti dní

Posíláme do 16 dní

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

-10%
359 Kč

359 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 16 dní

Marketing

Jitka Vysekalová • Fortuna, 2010

Posíláme do šesti dní

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk

195 Kč

195 Kč

Posíláme do šesti dní

Marketing cestovního ruchu

Josef Zelenka • Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010

Posíláme do 10 dní

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

-10%
382 Kč

382 Kč

Sleva 10%

Posíláme do 10 dní

Na skladě, objednávejte ale rychle

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...

-10%
269 Kč

269 Kč

Sleva 10%

Na skladě, objednávejte ale rychle


„Nejužitečnější jsou knihy, které nutí čtenáře k doplnění. “

Voltaire