Nezmeškejte 100 Kč poukázku jako dárek k nákupu! Více info Nezmeškejte 100 Kč poukázku k nákupu! Více info
Knihy
E-knihy

Marketing, reklama, média - E-knihy

Zrušit
Titulky 83
Řazení
Okamžitý download
EPUB
MOBI
TOP #7
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho...

-30%
279 Kč

279 Kč

Sleva 30%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje...

-15%
421 Kč

421 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
4,01x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online...

-43%
199 Kč

199 Kč

Sleva 43%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
3,01x
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu...

-15%
212 Kč

212 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká...

-15%
297 Kč

297 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
3,01x
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

-15%
246 Kč

246 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
5,01x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...

89 Kč

89 Kč

Okamžitě ke stažení

Přidat do
3,52x
Okamžitý download
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky...

-33%
307 Kč

307 Kč

Sleva 33%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
4,02x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové...

314 Kč

314 Kč

Okamžitě ke stažení

Přidat do
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem...

-25%
419 Kč

419 Kč

Sleva 25%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
5,01x
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci...

-15%
297 Kč

297 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
5,02x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně...

-15%
253 Kč

253 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
5,01x
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo...

-15%
319 Kč

319 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

Chování zákazníka (Jak odkrýt tajemství)

Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2011
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...

-15%
361 Kč

361 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií...

-15%
339 Kč

339 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
Okamžitý download
PDF
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

-15%
390 Kč

390 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

Emoce v marketingu (Jak oslovit srdce zákazníka)

Jitka Vysekalová a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2014
2,01x
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

-15%
421 Kč

421 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

Marketingový výzkum (Postupy, metody, trendy)

Radek Tahal a a kolektiv autorů/autorek • Grada, 2017
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh.

-15%
297 Kč

297 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
5,01x
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou...

-15%
314 Kč

314 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do
Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
E-KNIHA
E-KNIHA

Okamžitě ke stažení

Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete...

-15%
254 Kč

254 Kč

Sleva 15%

Okamžitě ke stažení

Přidat do

„Známkou dobré knihy je, že se tím více líbí, čím starší se člověk stává.“

Georg Christoph Lichtenberg