Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Těžké duše - Iva Hadj Moussa, Host, 2024
Jak vyhlásit konkurz a vymáhat pohledávky - Ilona Schelleová, Computer Press, 2001
Jak vyhlásit konkurz a vymáhat pohledávky

Patříte k firmám, kterým jejich odběratelé dluží už delší čas značnou sumu peněz? Neplatí za vaše výrobky nebo služby? Jste přesvědčeni, že jste vyčerpali všechny „slušné“ cesty a že přišel čas vyhlásit na dlužníka tzv. konkurzní řízení?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    474 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    216 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007
Zákaznická věrnost

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    108 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    125 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Obchodní korespondence v němčině - vzory - Miroslava Pščolková, Computer Press, 2003
Obchodní korespondence v němčině - vzory

Německy mluvící země jsou našimi přímými nebo velmi blízkými sousedy. Není proto divu, že s nimi navazujeme a udržujeme obchodní kontakty, nabízíme jim své výrobky, své služby a naopak od nich importujeme různé zboží...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak udělat dojem a přesvědčit - Brian Tracy, Ron Arden, Computer Press, 2006
Jak udělat dojem a přesvědčit

Jakou vlastností byste měli určitě oplývat, když si chcete někoho získat jak ve vašem profesionálním, tak i soukromém životě? Je to šarm...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Six sigma - Armin Töpfer a kolektív, Computer Press, 2008
Six sigma

Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...


100 tipů jak začít úspěšně podnikat - Ken Langdon, BIZBOOKS, 2005
100 tipů jak začít úspěšně podnikat

Upřímně, kdo z nás někdy nepřemýšlel o založení vlastní společnosti? Ještě nikdy nebyl nápad skočit do soukromého podnikání po hlavě tak lákavý (nebo snad hrozivý), jako nyní – ve věku podnikatelů a agentů na volné noze...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Profesionální vystupování - Gabriele Schlegel, Claudia Tödtmann, Computer Press, 2006
Profesionální vystupování

Co dělat, když Vás před zákazníky zesměšňuje vlastní šéf? Jak zvládnout nezávaznou společenskou konverzaci ve výtahové kabině? Můžete říct Asiatovi "ne, děkuji"?...


Management prodeje - David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press, 2001
Management prodeje

Chcete si být jisti, že nabízíte daný druh výrobku správným způsobem? Že sdělujete zákazníkovi o výrobku či službě ty informace, které ho přesvědčí? Že mu dokážete co nejkratší cestou vysvětlit, jaký užitek mu výrobek přinese?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    265 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

250 otázek pro úspěšný prodej - Stephan Schiffman, Computer Press, 2005
250 otázek pro úspěšný prodej

Obratné otázky a odpovědi, díky nimž z jednání odejdete jako vítěz – pokaždé!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    155 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak řídit druhé i sám sebe - John Adair, Computer Press, 2005
Jak řídit druhé i sám sebe

Publikace je určena manažerům, kteří chtějí vylepšit svůj styl vedení a řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...


Finanční analýza podniku - Jaroslav Sedláček, Computer Press, 2008
Finanční analýza podniku

Východiskem finanční analýzy podniku jsou vždy účetní data, která jsou dále zpracovávána a doplňována finančními i nefinančními indikátory až ke konečnému hodnocení finanční situace podniku. Publikace poskytuje pohled na ucelený proces finanční analýzy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett, Computer Press, 2002
Klíčoví zákazníci a péče o ně

Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak řídit a vést lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2005
Jak řídit a vést lidi

Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    81 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2008
Marketing pro začátečníky

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio