Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Z edice Praxe manažera

Použité filtry
Zrušit filtry
7 principů masového marketingu - Mark Earls, CPRESS, 2008
7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?...


Management prodeje - David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press, 2001
Management prodeje

Chcete si být jisti, že nabízíte daný druh výrobku správným způsobem? Že sdělujete zákazníkovi o výrobku či službě ty informace, které ho přesvědčí? Že mu dokážete co nejkratší cestou vysvětlit, jaký užitek mu výrobek přinese?...


Reklama - Jon Steel, Computer Press, 2003
Reklama

Publikace je určena: pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích...


Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...


Profesionální image - Susan Bixler, Nancy Nix-Rice, Computer Press, 2006
Profesionální image

Hledáte si nové zaměstnání? Chcete zlepšit své postavení nebo chcete dosáhnout zvýšení platu v současném zaměstnání? Blíží se důležitá prezentace?...


Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...


Neverbální komunikace - Oldřich Tegze, Computer Press, 2003
Neverbální komunikace

Neverbální komunikace představuje obrovský zdroj informací pro poznávání sebe i druhých lidí. Důležité je i to, jak k informacím přistupujeme, jak jim rozumíme a jak s nimi nakládáme...


Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...


Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...


Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

Jak řídit a vést lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2005
Jak řídit a vést lidi

Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...


Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007
Zákaznická věrnost

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům...


Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2008
Marketing pro začátečníky

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...


24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“