Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
Cystická fibróza - Věra Vávrová a kolektiv, Grada, 2005
Cystická fibróza

Cystická fibróza (dále CF) je závažné autosomálně recesivní onemocnění. Publikace je určena širokému spektru lékařů, kteří se mohou s touto chorobou ve své praxi setkat...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2001
Řízení výroby

Na našem trhu ojedinělá publikace, která vymezuje řízení výroby jako součást strategického, taktického a operativního řízení výrobní firmy, eventuálně podniku služeb.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    267 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Řízení výroby a nákupu

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové...

  • 424 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2004
Střety marketingu

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2011
Marketing od myšlenky k realizaci

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky ...


Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2009
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Výrobek a jeho úspěch na trhu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2001
Výrobek a jeho úspěch na trhu

Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    177 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing v energetice - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček, Grada, 2002
Marketing v energetice

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zahrady a parky - Věra Vávrová, Správa Pražského hradu, 2003
Zahrady a parky

V publikaci se projdete kolem Pražského hradu celým prstencem jeho zahrad a parků. Nejprve šesti zahradami - Královskou, Na Terase Jízdárny, Na Baště, Rajskou, Hartigovskou, Na Valech a pak i dalšími zajímavými místy - bývalou Bažantnií, části...

  • Knihabrožovaná vazba
    384 Kč
    Do 14 – 19 dnů

Integrované řízení výroby - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2014
Integrované řízení výroby

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka...

  • 166 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    88 Kč
    Skladem
Další formáty
Gardens and Parks - Věra Vávrová, Správa Pražského hradu, 2003
Gardens and Parks 
EN

V publikaci se projdete kolem Pražského hradu celým prstencem jeho zahrad a parků. Nejprve šesti zahradami - Královskou, Na Terase Jízdárny, Na Baště, Rajskou, Hartigovskou, Na Valech a pak i dalšími zajímavými místy...

  • Knihabrožovaná vazba
    308 Kč
    Do 4 – 9 dnů

Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2012
Vize tržního úspěchu

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací...

  • Knihapevná vazba
    295 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík, Eduko, 2016
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    88 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A je to tahle chvíle, skutečnost, že mě nenecháváš odejít, kterou připisuju na seznam svých důvodů, proč právě ty.“

Počkej na moře - Veronika Opatřilová, 2022
Počkej na moře
Veronika Opatřilová