Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Papírové knihy od autora Miroslav Foret

Použité filtry
Zrušit filtry
Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret, Key publishing, 2016
Marketingové řízení místního rozvoje

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...

  • 157 Kč
    Skladem 1 ks

Marketingový průzkum - Miroslav Foret, Computer Press, 2009
Marketingový průzkum

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

  • Knihapevná vazba
    241 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management organizace a management destinace - Miroslav Foret, Key publishing, 2016
Management organizace a management destinace

Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    151 Kč
    -13 %
    Více než 30 dní

Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011
Marketingová komunikace

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci...


Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...


Vystavujeme na veletrhu - Václav Svoboda, Miroslav Foret, Kateřina Kolářová, Lucie Zumrová, Computer Press, 2002
Vystavujeme na veletrhu

Připravujete roční plán, jakých výstav a veletrhů se budete chtít zúčastnit? Ale jak vybrat pro váš obor ty nejvhodnější? Váháte, jakým způsobem na expozici prezentovat vaše výrobky či služby?

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing v regionálním rozvoji - Miroslav Foret, , 2013
Marketing v regionálním rozvoji

Nad názvem: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií. 1200 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingový výzkum - Miroslav Foret, Jana Stávková, Grada, 2003
Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak rozvíjet místní cestovní ruch - Miroslav Foret, Věra Foretová, Grada, 2001
Jak rozvíjet místní cestovní ruch

Autoři se věnují problematice spolupráce městských zastupitelstev s institucemi, firmami a podnikateli ze sektoru cestovního ruchu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - Tomáš Urbánek, Alfa, 2010
Marketing

Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu - Miroslav Foret, David Melas, Grada, 2020
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret, Eurokódex, 2009
Základy marketingovej komunikácie 
SK

Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména...

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Jak komunikovat se zákazníkem - Miroslav Foret, Computer Press
Jak komunikovat se zákazníkem

Publikace je určena především manažerům a obchodníkům, kteří se s danou problematikou setkávají v terénu denně.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingový výzkum v regionálním rozvoji - Miroslav Foret, Silvia Megyesiová, , 2013
Marketingový výzkum v regionálním rozvoji

Nad názvem: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií. 1200 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace ve veřejné správě - Miroslav Foret, , 2013
Marketingová komunikace ve veřejné správě

1200 výt.. Nad názvem: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera